PREMIERA: Blogerki modowe mają łatwiej [My mobile TV]
|
|
- środa, Styczeń 13, 2021, 4:12
- Praktyczne
- 1 komentarz
Był taki czas w polskim internecie, że blogerzy i blogerki (zwłaszcza te modowe) świeciły triumy popularności. Potem przyszli YouTuberzy, którzy zmietli ich z powierzchni krajowej sieci web. Obecnie platforma YouTube notuje spadki oglądalności zupełnie tak jak witryny typu Fan Page na Facebooku. Autorzy technologiczni robiący kiedyś na każdym filmie 50 tysięcy wyświetleń teraz z trudem dobijają do 30 tysięcy.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Przy okazji serwis My mobile zwróci uwagę na pewną psychologiczną ciekawostkę. Liczne grono blogerek modowych dużą liczbę polubień tak naprawdę zawdzięcza urodzie, względem publikowanych treści tekstowych pod kątem literackim. To dlatego tak dużo jest zdjęć w ich postach z erotyką w tle. Sporo osób nawet dawało przez nie tzw. like, aby później pochwalić się na wallu znajomym faktem polubienia danej gwiazdy interentu.
Wyjątkiem od tej zasady był chyba tylko bloger Kominek (teraz Jason Hunt). Przy okazji tej wielkiej rewolucji medialnej trzeba zwrócić uwagę na jeszcze jeden fakt. Blogerzy i YouTuberzy mają większy talent od klasycznych dziennikarzy, ponieważ nie przepisują taśmowo wiadomości. Wykazują się przez to lepszą kreatywnością wymyślając autorskie oraz oryginalne tematy. To wielka wartość dodana. Być może dlatego blogerka modowa promowała smartfon Samsunga podobnie jak YouTuber Krzysztof Gonciarz.
(fot. Samsung/My mobile)
–
MATERIAŁ PROMOCYJNY SAMSUNG GALAXY Z FLIP (POLSKA REKLAMA)
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
1 komentarz do “PREMIERA: Blogerki modowe mają łatwiej [My mobile TV]”
Skomentuj
Jak na potwierdzenie moich slow 👸💄💅
via Google Chrome Discover:
https://www.rmfmaxxx.pl/news/Anna-Skura-odslania-cialo-Koronka-niewiele-zakrywa,55420,amp.html