PREMIERA: Philips jest już słabszą marką niż Xiaomi
|
|
- środa, Maj 20, 2020, 5:29
- News
- Dodaj komentarz
To naprawdę niesamowite jak szybko zmienia się nam rynek technologii (nie tylko tych mobilnych). Weźmy na ten przykład mocno znaną niegdyś markę Philips. Kojarzyć ją możemy zwłaszcza z kultowych zestawów muzycznych Boombox. W przeszłości w gazetach typu Bravo były nawet reklamy na całą stronę z nieboszczykiem, który ma zostać poruszony do żywego gdzieś w chłodni.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Oczywiście chodziło wtedy o dynamiczny basowy dźwięk grający z głośników Boombox. Dziś Philips jest słabszą już marką od Xiaomi. Takie są fakty według rankingu Forbes Global 2000 od cenionego pisma (magazynu) biznesowego. Xiaomi zajmuje na nim 384 miejsce, natomiast Philips 385. Jest to swoistego rodzaju znak czasów. Xiaomi obecnie rozdaje karty w Polsce spychając wieloletniego absolutnego dominatora Samsung.
Można ten sukces rozumieć w dwojaki sposób. Polacy mają coraz gorszą sytuację finansową i stawiają na Xiaomi. Ewentualnie nie chcą przepłacać za dużo droższe produkty konkurencji. Choć z drugiej strony nawet sam szef (CEO) Xiaomi używa iPhona. Tak więc sam wie jakie produkty telekomunikacyjne są najlepsze na świecie. Raczej jest to iOS od Apple, aniżeli Android z autorską nakładką MIUI rozwijaną przez jego Xiaomi.
(fot. Philips/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj