My mobile SUBSKRYPCJA

Debiutuje Samsung GALAXY S 5 LTE-A

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (1 liczba głosów, wasza ocena: 6,00 na 6)

debiutuje-ulepszony-samsung-galaxy-s-5-lte-a

W odległej Korei Południowej zaprezentowano Samsunga GALAXY S 5 LTE-A. W tym miejscu właściciele zwykłego GALAXY S 5 z pewnością mogą sobie pluć w brodę, ponieważ nowy produkt największego na świecie dostawcy telefonów komórkowych różni się lepszym wyświetlaczem, wydajniejszym procesorem, większą ilością GB-tów pamięci RAM (trzech zamiast dwóch) oraz obecnością modułu LTE Advanced, na co wskazuje ostatni człon jego nazwy.

Autopromocja                                                             Czytaj dalej
Zobacz filmy wideo w sekcji My mobile TV   Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Ten smartfon z pewnoÅ›ciÄ… nie jest tak rozczarowujÄ…cy jak premiera Samsunga GALAXY S 5. Ekran wersji Samsung GALAXY S 5 LTE-A posiada jakość 2K (2560×1440 px) z zawrotnÄ… wrÄ™cz gÄ™stoÅ›ciÄ… pikseli 576 PPI. Nie tak znowu dawno przecież udowadniano w My mobile, że już przy 200 PPI nie widać wcale pojedynczych punktów. Tak byÅ‚o chociażby w Nokii Lumii 625 z LTE oraz 4.7 calowym wyÅ›wietlaczem o rozdzielczoÅ›ci 480×800 px. Przejdźmy teraz do procesora. Teraz jest to nowszy Qualcomm Snapdragon 805, a nie 801.

Na deser mamy też zastosowany moduł LTE Advanced o kosmicznej wręcz prędkości pobierania danych do 225 Mb/s. Pikanterii całej sprawie dodaje jeszcze fakt, że w Polsce sieć komórkowa Plus może się pochwalić obsługą tak wysokich transferów. W sumie to zielony operator wyprzedza w tej materii konkurencję w kraju nad Wisłą o prawie dwie długości. Potwierdza to niezależne badanie serwisu Speed Test oraz pomiary internautów. Samsung GALAXY S 5 LTE-A według najnowszych informacji nie ma być dostępny w Europie.

(fot. Samsung/LTE/My mobile studio)

Przygotowane przez

jest autorem 13053 informacji na tej witrynie.

1 komentarz do “Debiutuje Samsung GALAXY S 5 LTE-A”

Skomentuj

My mobile © 2008-2024. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt