T-Mobile stosuje kolejną aluzję do drogich celebrytów w reklamach Play
|
|
- wtorek, Maj 21, 2013, 17:20
- News
- 4 komentarze
W ostatnią sobotę na oficjalnym profilu T-Mobile na Facebooku pojawiło się zdjęcie z aluzją do reklamy Play z Krzysztofem Hołowczycem. Różowy operator przeprowadza tym samym kolejną część kampanii marketingowej nawiązującej do faktu, że w jego przypadku celebrytami są smartfony. Przez to telkom nie wydaje dużych pieniędzy na działania promocyjne z udziałem kosztowych gwiazd.
Warto w tym miejscu przypomnieć, że pod koniec kwietnia dostało się w podobny sposób Magdalenie Różczce oraz Kamilowi Bednarkowi. Wtedy T-Mobile również na swoim profilu na Facebooku prezentował humorystyczne grafiki. Wcześniej nawiązywał on do celebrytów takich jak Kuba Wojewódzki czy Czesław Mozil.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Swoją drogą to naprawdę szkoda, że T-Mobile koncentruje swoje siły na tak powierzchowne działania marketingowe z kategorii Social Media, zamiast skupić się wreszcie na poprawie swojej bardzo słabej oferty (zwłaszcza tej na kartę co dobitnie potwierdza ostatnia lokata w majowym zestawieniu najlepszych sieci Pre-paid w My mobile RANKING, w abonamencie mamy chociaż gwarancję najniższych cen smartfonów). No bo jak inaczej można wytłumaczyć fakt pobierania od użytkowników opłaty w kwocie 0,04 PLN za każdorazowe sprawdzenie konta za pomocą najbardziej wygodnych kodów USSD. Nie każdemu chce się przecież bawić w instalowanie dedykowanych aplikacji do tego celu. To samo można powiedzieć o usłudze rocznej ważności konta w cenie 3 PLN miesięcznie. Obyśmy tylko w przyszłości byli świadkami zmian na lepsze w jego przypadku.
(fot. T-Mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
4 komentarze do “T-Mobile stosuje kolejnÄ… aluzjÄ™ do drogich celebrytów w reklamach Play”
Skomentuj
wiesz że nie wszystkich interesuje oferta na kartę? mam abo w t i jestem zadowolona
Wiem. Ja mam Pre-paid w ekstremalnym Red Bull Mobile dla sportowcow i tez jestem zadowolony 😉
Zależy kto czego szuka, z abonamentami jest na pewno lepiej niż po ostatnich zmianach w play, które podobno miaÅ‚o być takie tanie…
Oferty abonamentowe T-M ma całkiem przyjemne, a utrzymanie klienta mają chyba najlepsze, idzie urwać taką samą ilość minut która jest w większym abonamencie za cenę niższego, dodatkowo rabat na telefon.