Rynek telekomunikacyjny dla seniorów także istnieje
|
|
- niedziela, Grudzień 11, 2011, 13:26
- News
- Dodaj komentarz
Firmę Emporia oraz sieci komórkowe WRodzinie (oraz ostatnio W Naszej Rodzinie) łączy jedna rzecz. Jest nią identyczna grupa docelowa dla swoich produktów, a mianowicie seniorzy. Telefony komórkowe marki Emporia cechuje bardzo duża prostota użytkowania. Nie są one naszpikowane multimediami oraz masą technologii jak współczesne smartfony.
Tutaj jest zupełnie odwrotnie. Użytkownik bez jakichkolwiek problemów ma wysłać SMSa lub też zadzwonić do rodziny. Kampania reklamowa również jest bardzo ciekawa, ponieważ promuje ją świetne hasło marketingowe. Mówi ono, że lepiej przeczytać dobrą książkę niż instrukcję obsługi (telefonu komórkowego rzecz jasna).
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Doskonałym przykładem jest chociażby portfolio produktowe Emporia dostępne na stronie www.emporiasklep.pl/sklep,produkty. Dostępne tam modele jasno potwierdzają target. Same urządzenia zaś mają monochromatyczny wyświetlacz, duże i czytelne przyciski, sprytne symbole na klawiaturze (ikona książki oznaczającej kontakty). Co ciekawe potencjał na tak proste słuchawki faktycznie istnieje.
Nie tak dawno producent Emporia ogłosił liczbę sprzedanych telefonów komórkowych na poziomie 2 milionów. Tej sztuki dostawca dokonał przez 6 ostatnich lat (licząc od roku 2005). Widać zatem, że jest całkiem spora grupa klientów. Kolejny przykład dotyczy sieci komórkowej WRodzinie, która podała w tym miesiącu liczbę 165 tysięcy użytkowników. Jest to naprawdę przyzwoity wynik, biorąc pod uwagę fakt ogólnej liczby 600 tysięcy osób korzystających z operatorów wirtualnych MVNO.
(fot. Emporia/WRodzinie/My mobile studio)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj