PREMIERA: Marka HBO Max powraca, to nie do końca dobry pomysł [My mobile TV]
|
|
- wtorek, Maj 27, 2025, 12:46
- News
- 1 komentarz
Aż chciałoby się powiedzieć, prawdziwe masło maślane. Już w lato bowiem platforma streamingowa Max zmieni nazwę na doskonale znaną HBO Max. Gwoli przypomnienia, dwa lata temu miał miejsce rebranding w drugą stronę (swoistego rodzaju rewers). Właściciele marki taki ruch tłumaczą chęcią podkreślenia atutu bycia brandem premium, które tworzy najwyższą jakość.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Pod tym określeniem należy rozumieć autorskie, produkcje oryginalne filmów oraz seriali. Przypomina to filozofię działania chociażby My mobile, które jako jedyne medium technologiczne w Polsce nie przepisuje wiadomości na akord pod algorytm Chrome Discover i Google News. Początkowo strategia HBO Max wydaje się być całkiem udana, ale rodzi pewnego rodzaju zgrzyty. Weźmy pod uwagę chociażby treści sportowe w ofercie.
Zdecydowanie lepiej pasowało określenie oglądania cyklu SGP na żużlu w Max, aniżeli nowym HBO Max. Człon HBO oznacza bowiem kinematografię rodem z Hollywood, a nie emocje w świecie sportu. Być może dlatego jego włodarze nie są zadowoleni z wyników czarnej dyscypliny według nieoficjalnych rozmów dziennikarzy. Podobnie jest z programami typu reality show z rajską wyspą. Są one zbyt płytkie dla HBO względem chociażby klasycznej telewizji dla mas TVN.
(fot. HBO Max/My mobile)
–
MATERIAŁ PROMOCYJNY FILMU MICKEY 17 (MAX)
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
1 komentarz do “PREMIERA: Marka HBO Max powraca, to nie do końca dobry pomysł [My mobile TV]”
Skomentuj
Klimat taki troche Fallout z Amazon Prime Video ma ten Mickey 17 z Max