PREMIERA: Podstawowy błąd marketingowy Uber Eats i Glovo [My mobile TV]
|
|
- wtorek, Luty 4, 2025, 8:19
- News
- 1 komentarz
Kurierzy rowerowi szturmują polskie miasta. Wystarczy samemu spojrzeć jak jest ich dużo w kraju nad Wisłą. Logistyka żywieniowa rozwija się w najlepsze. W tym miejscu My mobile, najbardziej innowacyjne medium technologiczne w Polsce zwróci uwagę na jeden niezwykle istotny szczegół. Co prawda ma on znaczenie marketingowe, ale jednak zawsze.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
![]() |
  |
![]() |
Otóż w przypadku usług Uber Eats czy Glovo nie ma obowiązku noszenia firmowego ubioru. Oczywiście jest to duży wizualny błąd. Naprawdę brzydko bowiem wygląda on w praktyce. Każdy ubiera się jak chce i nie ma tej spójności w komunikacji marketingowej. Jak nie wiadomo o co chodzi, to mowa rzecz jasna o pieniądzach. Kurierzy Uber Eats oraz Glovo we własnym zakresie mogą (choć nie muszą) kupić firmową dajmy na to kurtkę.
Dla porównania w konkurencyjnym Pyszne.pl ta spójność już występuje. Tak, wygląd ma znaczenie i nie ma się co oszukiwać. Zdecydowanie lepiej wygląda kurier ładnie ubrany od tego przeciętnie. Tam jednak kurierzy otrzymują bezpłatnie firmowy uniform na czas świadczenia usług partnerowi. Może więc o podobnych rozwiązaniach problemu własnego ubioru powinni również pomyśleć dostawcy Uber Eats z Glovo włącznie.
(fot. Uber/My mobile)
–
JAPOŃSKI MATERIAŁ PROMOCYJNY UBER EATS
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
1 komentarz do “PREMIERA: Podstawowy błąd marketingowy Uber Eats i Glovo [My mobile TV]”
Skomentuj
Swoja droga to jest mega skandal, ze taki bogaty Uber Eats (jest na banerach La Liga nawet) nie daje ciuchow i plecaka swoim pracownikom. Ci musza inwestowac w nie za swoje nawet z jego logo (!)