PREMIERA: Podstawowy błąd marketingowy Uber Eats i Glovo [My mobile TV]

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Kurierzy rowerowi szturmują polskie miasta. Wystarczy samemu spojrzeć jak jest ich dużo w kraju nad Wisłą. Logistyka żywieniowa rozwija się w najlepsze. W tym miejscu My mobile, najbardziej innowacyjne medium technologiczne w Polsce zwróci uwagę na jeden niezwykle istotny szczegół. Co prawda ma on znaczenie marketingowe, ale jednak zawsze.

Reklama                                                             Czytaj dalej
MOBILNY telegrosik   Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Otóż w przypadku usług Uber Eats czy Glovo nie ma obowiązku noszenia firmowego ubioru. Oczywiście jest to duży wizualny błąd. Naprawdę brzydko bowiem wygląda on w praktyce. Każdy ubiera się jak chce i nie ma tej spójności w komunikacji marketingowej. Jak nie wiadomo o co chodzi, to mowa rzecz jasna o pieniądzach. Kurierzy Uber Eats oraz Glovo we własnym zakresie mogą (choć nie muszą) kupić firmową dajmy na to kurtkę.

Dla porównania w konkurencyjnym Pyszne.pl ta spójność już występuje. Tak, wygląd ma znaczenie i nie ma się co oszukiwać. Zdecydowanie lepiej wygląda kurier ładnie ubrany od tego przeciętnie. Tam jednak kurierzy otrzymują bezpłatnie firmowy uniform na czas świadczenia usług partnerowi. Może więc o podobnych rozwiązaniach problemu własnego ubioru powinni również pomyśleć dostawcy Uber Eats z Glovo włącznie.

(fot. Uber/My mobile)

JAPOŃSKI MATERIAŁ PROMOCYJNY UBER EATS

Przygotowane przez

jest autorem 13437 informacji na tej witrynie.



1 komentarz do “PREMIERA: Podstawowy błąd marketingowy Uber Eats i Glovo [My mobile TV]”

  1. Kamil Odpowiedz

    Swoja droga to jest mega skandal, ze taki bogaty Uber Eats (jest na banerach La Liga nawet) nie daje ciuchow i plecaka swoim pracownikom. Ci musza inwestowac w nie za swoje nawet z jego logo (!)

Skomentuj

  My mobile © 2008-2025. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt