PREMIERA: TÅ‚umy klientów wcale nie walÄ… drzwiami i oknami do McDonald’s po darmowÄ… kawÄ™
|
|
- wtorek, Maj 28, 2024, 7:56
- News
- Dodaj komentarz
Marketingowe mistrzostwo Å›wiata. To chyba jest najlepsze okreÅ›lenie promocji z darmowÄ… kawÄ… w aplikacji McDonald’s w zamian za wypeÅ‚nienie prostej sondy z opiniÄ… goÅ›cia. Gigant gastronomiczny może siÄ™ niÄ… bowiem chwalić w przekazie komunikacji w najlepsze, a i tak w rzeczywistoÅ›ci maÅ‚o osób z niej korzysta. Można powiedzieć wiÄ™cej. Klienci dalej normalnie kupujÄ… kawÄ™ za 6 PLN.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Dzieje się tak w sytuacji, w której w dosłownie minutę mogą ją sobie wyklikać zupełnie za darmo. Nawet jak człowiek patrzy na klientów przy kasie to w zasadzie nikt nie korzysta z tej fenomenalnej oferty. Być może wynika to z mobilnego lenistwa, ponieważ trzeba zeskanować kod QR z paragonu. Dopiero wtedy możemy liczyć na bezpłatny bonus w postaci kubka z McCafe. Wcześniej rzecz jasna musimy odpowiedzieć na kilka pytań.
Jednak jak to już zostało wyżej nadmienione, nie jest to duży problem a czas maksymalnie 60 sekund smużenia po wyświetlaczu smartfonu. Kolejna sprawa to konieczność powrotu do lady zakupowej lub specjalnych kiosków z dużymi pionowymi ekranami. Co ciekawe, w zasadzie non stop (co wizytę) akcja marketingowa działa. Nie ma jakiś większych ograniczeń. Trzeba rzecz jasna pamiętać o posiadaniu paragonu z kodem QR.
(fot. McDonald’s/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj