PREMIERA: Komercjalizacja internetu się nie udała
|
|
- sobota, Maj 4, 2024, 11:02
- Praktyczne
- 1 komentarz
Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że nie udała się nam kompletnie komercjalizacja internetu. Miało być przyjemne zarabianie, a wyszła katastrofa podczas przeglądania sieci web. Wystarczy spojrzeć na powyższe zdjęcie z dużego portalu telekomunikacyjnego Telepolis. Wygląda to wszystko dramatycznie źle. Przydałby swoistego rodzaju jakiś wielki reset internetu.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Ten coraz częściej przypomina śmietnik, wyścig na najgłupsze tytuły połączone z maksymalnie sztucznie wykonanym tzw. content marketingiem. Trend również zaczyna trafiać na YouTube. Wybrani YouTuberzy zaczynają dodawać tytuły z wykrzyknikami, zaś reklamowane smartfony czy laptopy mają opinie dobrych po zaledwie tygodniu lub dwóch testów (to zbyt krótki okres czasu, aby poznać rzetelnie dany produkt). Jakby tego było mało, legendarna GSMArena została zniszczona przez skrypty reklamowe.
Naprawdę coraz trudniej dziś przegląda się Internet (tapety tła portali nagminnie wieszają przeglądarkę jak chociażby promocja platformy streamingowej SkyShowtime na blogu Spider’s Web) bez okradania twórców czy wydawców poprzez stosowanie wszelkiego rodzaju adblockerów reklam. Natomiast pop-up wideo dostawcy optAd360 drenuje, wykorzystuje zasoby komputera. Oczywiście przyszłością jest subskrypcja, ale od lat przyzwyczajeni do darmowego internetu Polacy nie chcą płacić za jakościowe treści.
(fot. Telepolis/My mobile)
–
SUBSKRYPCJA JEST PRZYSZŁOŚCIĄ JAKOŚCIOWEGO INTERNETU
–
My mobile EXTRA to nowy cykl, w którym w wybrane weekendy będą prezentowane felietony lub też artykuły o charakterze dokumentalnym mówiące o tym jak telekomunikacja zmienia otaczający nas świat.
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
1 komentarz do “PREMIERA: Komercjalizacja internetu się nie udała”
Skomentuj
Spider’s Web reklamuje piractwo YouTube aka VPN blokera reklam (!) Wielki upadek darmowych mediow trwa, ciekawe co na to koncern Google, ktory notabene placi temu samemu podmiotowi w ramach uslugi News Showcase licencje za tresci via wczorajszy My mobile RESEARCH…