Disney+ z nowym logo w kolorze wodospadowym [My mobile TV]
|
|
- środa, Kwiecień 3, 2024, 4:39
- News
- Dodaj komentarz
Platforma streamingowa Disney+ w ostatnim czasie wywołała spore zamieszenia na całym świecie. Wszystko za sprawą zmiany kolorów w logo z niebieskiego na wodospadowy (chyba tak najlepiej można określić nową barwę brandu). W opinii wielu jest ona słabsza pod względem treści na tle konkurencji ze stajni Netflix, HBO Max, Amazon Prime Video czy nawet SkyShowtime.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Zmiana ma związek z połączeniem z Hulu. O jego związkach z Disney+ serwis My mobile już informował w przeszłości. Teraz koncern medialny Disney przejął wszystkie udziały i stał się całościowym właścicielem. Z perspektywy zwykłego użytkownika jednak nic się nie zmienia. Wszak dawniej również filmy oraz seriale (jak niezłe Pam & Tommy) z Hulu można było bowiem spokojnie oglądać na łamach repozytorium Disney+.
Aż chciałoby się powiedzieć mamy do czynienia z porządkami lub jak kto woli sprzątaniem w dużej strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa. Za chwilę to samo stanie się w przypadku HBO Max po rebrandingu na Max, gdzie najprawdopodobniej Player zostanie wchłonięty. W efekcie widz otrzyma maksymalną ofertę, począwszy od obrazów z Hollywood a skończywszy na sporcie czy telewizji (informacyjnej) na żywo.
(fot. Disney+/Hulu/My mobile)
–
MATERIAŁ PROMOCYJNY FILMU BIEDNE ISTOTY (DISNEY+)
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj