PREMIERA: Disney+ i HBO Max mają pewną marketingową zaletę [My mobile TV]
|
|
- sobota, Lipiec 16, 2022, 8:03
- Praktyczne
- Dodaj komentarz
Platformy streamingowe Disney+ oraz HBO Max mają pewną marketingową zaletę, której nie znajdziemy w konkurencyjnych aplikacjach Netflix, Amazon Prime Video lub Canal+ Online. Chodzi o prezentację logo na ekranie podczas seansu. W przypadku Disney+ znajduje się ono w prawym-górnym rogu chwilę po włączeniu materiału. Natomiast u HBO Max brand występuje nad paskiem postępu.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Trzeba przyznać, że jest to genialne rozwiązanie pod względem marketingowym. Dzięki temu dajmy na to osoba postronna, która siedzi w salonie momentalnie wie skąd dany film czy serial nadaję. W żadnym wypadku nie jest to nudna linearna telewizja. Jasny przekaz trafia do świadomości gościa. Bardziej wyrafinowaną metodę prezentuje HBO Max z tym znaczkiem subtelnie umiejscowionym powyżej paska postępu.
Na koniec jeszcze mała ciekawostka. Aktor grający rolę Sunny Balwaniego z serialu Zepsuta Krew występuje także w kultowym Zagubieni (The Lost) jako rozbitek na wyspie. Opowiadał on historię Elizabeth Holmes, która oszukała inwestorów na pseudo innowacyjnej firmie Theranos typu startup. Obraz znajdziemy na świeżej wciąż platformie Disney+. Player również wyświetla logo, ale nie swoje lecz telewizji TVN.
(fot. My mobile)
–
MATERIAŁ PROMOCYJNY SERIALU ZEPSUTA KREW (DISNEY+)
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj