Android 10 surowy jak ryba nie będzie już pysznym słodyczem [My mobile TV]
|
|
- wtorek, Sierpień 27, 2019, 0:51
- News
- Dodaj komentarz
Bardzo zła decyzja koncernu Google. Tylko tak można skomentować ruch internetowego giganta o zaprzestaniu używania nazw słodkości, czyli słodyczy w kolejnych wersjach zielonego robota. W efekcie tej strategii następne wydanie to Android 10. Niestety jest ono surowe jak ryba w kwestii marketingowej komunikacji. Przypomina to trochę felerny komputerowy Windows 10.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Zdecydowanie lepiej brzmiał ostatni dajmy na to Android 9.0 Pie jak ciasteczko. W przeszłości nawet dochodziło do współpracy z firmami z sektora spożywczego. Wystarczy przypomnieć chociażby Androida 4.4 KitKat od Nestle. Teraz o takiej podobnej akcji wizerunkowej będzie można zapomnieć. Wielka szkoda. W dodatku delikatnie zmieniła się kolorystyka logo Androida na bardziej jaskrawe, które również jest gorsze.
Na koniec dobra informacja. Sklep Google Play przeszedł wizualny lifting, przez co prezentuje się zdecydowanie lepiej dla oka. Nie uniknięto jednak pomyłek. Google Play zbyt mocno eksponuje aktualnie książki kosztem sekcji muzycznej. Ta została przeniesiona do oddzielnej aplikacji na zasadzie odsyłacza w menu. Dokładniejsze informacje znajdziemy na podstronie dla deweloperów na www.android-developers.googleblog.com/2019/08/the-google-play-stores-visual-refresh.html.
(fot. Google/My mobile)
–
MATERIAŁ PROMOCYJNY ANDROID 10
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj