PREMIERA: To dobrze, że na przedniej stronie telefonu nie ma logo producenta
|
|
- poniedziałek, Czerwiec 26, 2017, 7:38
- News
- 4 komentarze
Produkty Apple, czyli słynne iPhony cechuje pewien genialny kunszt projektowy. Chodzi o aspekt braku występowania jakiegokolwiek logo producenta na przedniej stronie obudowy. Dzięki temu użytkownik może się zachwycać dajmy na to pięknym designem iPhona 5S/SE. Dla porównania konkurencja Apple bardzo ochoczo umieszcza logo na popularnym froncie.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Weźmy chociażby przykłady Samsunga, Sony czy Huawei. Co ciekawe, cale trio zaprezentowanych przed momentem marek stosuje strategię podwójnego uderzenia. Polega ona niejako na podwójnym promowaniu, nie jednego, a dwóch brandów. Chodzi o to, że tylna klapka telefonu ma napis GALAXY (na przodzie jest Samsung), Xperia (nie Sony), Huawei z charakterystycznym kwiatuszkiem (na froncie go zaś nie uświadczymy).
Jeszcze inną sytuację mamy w LG. Koreański dostawca bowiem na tylnej stronie urządzenia prezentuje całą nazwę. W efekcie jest napis LG G6. Trzeba przyznać, że wielce interesujące są te różne rodzaje oznaczenia obudowy. Jedni producenci wręcz nie stronią od umieszczana komunikatów w maksymalnej ilości. Inni stawiają na zdecydowanie bardziej stonowany charakter bez zbędnego szpecenia wyglądu smartfonów.
(fot. Apple/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
4 komentarze do “PREMIERA: To dobrze, że na przedniej stronie telefonu nie ma logo producenta”
Skomentuj
Że co? To ma być premiera? 🙄
Zawsze możesz poczytać w kółko wałkowane te same newsy/recenzje w bardzo słabej polskiej scenie technologicznej 😐
Tam przynajmniej jest czasem coś ciekawego. Mało mnie obchodzi czy Apple nie daje logo, a Samsung daje dwadzieścia. Co mi z tego? Mam się upić z tego powodu?
Dla mnie są to ważne wzorce projektowe czy estetyczne