PREMIERA: Mistrzowski marketing w wykonaniu Apple dla słuchawek AirPods
|
|
- poniedziałek, Styczeń 16, 2017, 6:28
- News
- Dodaj komentarz
Apple znowu to zrobiło. Firma ze słonecznego kalifornijskiego Cupertino ponownie potwierdziła, kto jest mistrzem marketingu na całym globie. Tylko tak można skomentować najnowszą reklamę Apple promującą bezprzewodowe słuchawki AirPods. Pokazuje ona jedną specyficzną ich zaletę. Chodzi o fakt stabilnej lokalizacji w środku ucha mimo rozmaitych przeciwności losu.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Nie ma mowy o przypadkowym wypadnięciu, co już wielokrotnie udowadniali YouTuberzy z całego świata. Apple poszedł jednak o krok dalej w swoim przekazie. Słuchacz w spocie promocyjnym chodził nawet do góry nogami niejako po ścianach budynków, a mimo tego słuchawki bezprzewodowe AirPods nadal leżały pewnie i solidnie. Nic nie wypadło. O żadnej zgubie więc nie może być mowy.
W kolejnej części klipu użytkownik wyjmuję na chwilę jedną słuchawkę, by posłuchać otoczenia. Wtedy dźwięk wydobywany z AirPodsów automatycznie się pauzuje, czyli wstrzymuje. W ten sposób Apple potwierdza ich wysoką innowacyjność oraz przy okazji praktyczność. Nic więc dziwnego, że w kilka dni po premierze bezprzewodowe słuchawki AirPods są już najpopularniejsze na rynku z udziałami około 26%. Na momencie wyprzedziły one konkurencję w postaci jego brandu Beats (15%) czy Bose (16%).
(fot. Apple/My mobile)
–
REKLAMA SŁUCHAWEK BEZPRZEWODOWYCH AIRPODS OD APPLE
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj