T-Mobile znosi słynną opłatę 0,04 PLN za sprawdzenie stanu konta

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (2 liczba głosów, wasza ocena: 3,50 na 6)
Loading...

t-mobile-znosi-slynna-oplate-4-groszy-za-sprawdzenie-stanu-konta

Przeszło 3 lata trwała farsa klientów T-Mobile oraz Heyah z płatnym sprawdzaniem stanu konta najwygodniejszymi krótkimi kodami USSD. Wszystko dlatego, gdyż nie musieliśmy bawić się w instalowanie dedykowanej aplikacji. Wystarczyło jedynie wybranie danego kontaktu z książki z numerami, o ile oczywiście wcześniej został on zdefiniowany.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Teraz jednak nadchodzą pozytywne zmiany. Już od 20 października bieżącego roku znowu w sieciach T-Mobile i Heyah sprawdzenie stanu konta stanie się darmowe. Nie będziemy już ponosili irytującej opłaty 0,04 PLN. Swoją drogą to kto wie czy różowy operator nie był jedynym na świecie stosującym tego typu dosyć dziwne praktyki. To nie wszystko. Sieć komórkowa T-Mobile zapowiada jeszcze inne pozytywne zmiany w bliskiej przyszłości.

Tymczasem telkom wprowadził innowacyjną usługę o nazwie elektroniczna gwarancja. Polega ona na tym w największym skrócie, że klient już nie musi się martwić poszukiwaniami dokumentów. Jeśli tylko w systemie figuruje telefon komórkowy zakupiony w sieci komórkowej to pracownik salonu na miejscu wydrukuje wszelkie dowody zakupu lub faktury. Klient oszczędza tym samym na gromadzeniu makulatury w swoim mieszkaniu. Pomysł jest zatem świetny.

(fot. T-Mobile/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 13312 informacji na tej witrynie.



8 komentarzy do “T-Mobile znosi sÅ‚ynnÄ… opÅ‚atÄ™ 0,04 PLN za sprawdzenie stanu konta”

  1. Yhym Odpowiedz

    T-Mobile to są zdziercy i oszuści. Najpierw wprowadzili idiotyczną opłatę za wręcz idiotycznie prostą usługę broniąc się, że wprowadzili do niej idiotyczne ulepszenia, a teraz idiotycznie wycofują się, pewnie dlatego że podratowali swoje finanse albo stwierdzili, że ludzie mają gdzieś ich głupią sieć i przenoszą się do normalnych operatorów. Tak czy siak, nie polecam T-Mobile

    • JaHu

      Jakie ulepszenia? Ja żadnych nie zauważyÅ‚em. To że w jakiejÅ› darmowej opcji jak pamiÄ™tam wyÅ›lÄ… smsa na tydzieÅ„ czy dwa o stanie i ważnoÅ›ci konta? Jakie to lepsze rozwiÄ…zanie? Niech klient nie wie jak go po cichu dojÄ……. może nie zauważy. Po tym rembrandingu z Ery na T-mobile to caÅ‚kiem zeszli na psy. Co najmniej 3 razy musiaÅ‚em pisać reklamacje. OczywiÅ›cie
      można byÅ‚o sprawdzać na http://www... ale jaka mi to wygoda? Jak chce tylko sprawdzić ile kosztowaÅ‚a mnie ostatnia rozmowa. To miaÅ‚bym szukać internetu za każdym razem? I tak itaktak ma ograniczenia do ostatnich 30 dni. A w telefonie trzeba pÅ‚acić za przesyÅ‚ danych… Może i apkla jest. Ale nie wszyscy majÄ… smartfony, lub pakiety danych. A do tego zaÅ›miecanie telefonu kolejnÄ… apkÄ……
      Również oddzielili ważność konta od ważnoÅ›ci zebranej kwoty. Wpierw straszÄ…c, że Å›rodki przepadnÄ… i wymuszajÄ…c tym samym wczeÅ›niejsze doÅ‚adowania konta. Szkoda słów. Tego wczeÅ›niej za czasów Ery nie byÅ‚o. Czy podratowali swoje finanse to nie wiem, ale patrzÄ…c na moje problemy z nimi to pewnie tak… od nieÅ›wiadomych ludzi, którzy nie sÄ… w stanie zorientować siÄ™. Przenoszenie siÄ™ do innych operatorów? No nie wiem. WszÄ™dzie jest podobnie z obsÅ‚ugÄ…. Jak nie na jednym to na drugim czÅ‚owieka wycyckajÄ…. Wszystko piÄ™knie Å‚adnie jest w reklamach, i przed podpisaniem umowy. Później klient idzie w odstawkÄ™. To norma w firmach usÅ‚ugowych – np. kablówki – po prostu Å‚apanie jeleni. Pod koniec umowy nachalne telefony by przedÅ‚użyć umowÄ™. Choć tu mowa o abonamencie.

    • Yhym

      @Jahu – nawet mi siÄ™ nie chce czytać twoich wypocin, bo może nie zauważyÅ‚eÅ›, ale użyte w moim komentarzy „ulepszenia” to byÅ‚o wyÅ›mianie ich linii obrony. No ale nie każdy czyta ze zrozumieniem 😉

  2. kikisek Odpowiedz

    T-Mobile miaÅ‚ albo rok ważnoÅ›ci konta, gdzie za cokolwiek sÅ‚ono siÄ™ pÅ‚aciÅ‚o, albo inne taryfy które jeÅ›li wybraliÅ›my taÅ„szy internet, mieliÅ›my drogie rozmowy, jak tanie rozmowy, to drogie SMS-y i internet, jak poÅ‚Ä…czyliÅ›my internet + SMS + rozmowy to już sÅ‚ono pÅ‚aciliÅ›my, a jak chcieliÅ›my mniej korzystać z telefonu, to i tak trzeba byÅ‚o pÅ‚acić, bo co jakiÅ› czas przychodziÅ‚ SMS o koÅ„czÄ…cym siÄ™ terminie ważnoÅ›ci konta i Å›rodków. Samo utrzymanie tam numeru (bez RWK) to chyba byÅ‚o ok. 200 zÅ‚/rok i niewiele w zamian. A i tak ciÄ…gle siÄ™ coÅ› zmieniaÅ‚o w taryfach. T-Mobile zaskoczyÅ‚by gdyby wprowadziÅ‚ proste i nie zmieniajÄ…ce siÄ™ co chwilÄ™ pakiety, ale wtedy ludzi z abonamentów by im pouciekali. Przecież ich taryfy, opisy i regulaminy do samej oferty prepaid to pewnie kilkadziesiÄ…t stron WWW, kto ma siÅ‚Ä™ czegoÅ› tam szukać, jak i tak coÅ› siÄ™ zmienia co chwilÄ™. PrzeniosÅ‚em do VIRGIN 3 numery i namawiam znajomych, prosto, czytelnie, bez puÅ‚apek, rok ważnoÅ›ci konta … i przede wszystkim chyba najlepszy stosunek ceny do oferty.

Skomentuj

  My mobile © 2008-2024. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt