Plus z nowÄ… identyfikacjÄ… wizualno-reklamowa
|
|
- sobota, Maj 9, 2015, 4:00
- News
- Dodaj komentarz
Plus. Nowe możliwości. Tak właśnie prezentuje się hasło przewodnie najbardziej zaawansowanego technologicznie operatora telefonii komórkowej w Polsce. Zielony operator postanowił bowiem nieco odświeżyć postrzeganie swojej marki podobnie jak całe pozycjonowanie w świadomości konsumentów.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Dosłownie niecały miesiąc temu podobne przemiany mogliśmy obserwować w sieci komórkowej Orange. Pomarańczowy operator także postawił na nową identyfikację wizualną z charakterystycznymi elementami piernika czy też piktogramami jak kto woli. Zmiany możemy już oglądać w jego najnowszych reklamach telewizyjnych. To samo zjawisko ma miejsce w Plusie.
Wystarczy rzucić okiem na jego oficjalną podstronę www.plus.pl/nowe-mozliwosci. Trzeba przyznać, że zmiana prezentuje się wyraźnie na plus (swoją drogą co za dziwny zbieg okoliczności z tymi plusami). Operator sprawia marketingowe wrażenie jeszcze nowocześniejszego, mniej kolorowego (jego czcionka z logiem jest jednolita, biała na tle różnych barw). Spoty to potwierdzają. Na deser też Play przygotował nowe reklamy z Kamilem Stochem promującym Formuły Smartfon Unlimited.
(fot. Plus/My mobile studio)
–
REKLAMA PLUSA Z NOWYMI MOŻLIWOŚCIAMI
–
NOWA REKLAMA PLAY Z KAMILEM STOCHEM
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj