Play ma nowe logo i witrynę
|
|
- niedziela, Styczeń 20, 2013, 3:38
- News
- 9 komentarzy
W przeszłości w telekomunikacji mieliśmy już wiele ważnych rebrandingów marek komórkowych. Wystarczy tylko przypomnieć zmianę Idei na Orange (ówczesne nadzieje klientów na super oferty prysły jak bańka mydlana) czy przemianę Ery na T-Mobile z czerwca 2011 roku. Przy okazji premiery nowej wersji witryny internetowej (możemy ją podziwiać już teraz na www.play.pl), sieć Play doczekała się odświeżonego wizerunku logo.
Choć może w tym miejscu użycie słowa rebranding byłoby zbyt duże. Kosmetyczne zmiany dotyczą bowiem loga Play. Usunięto w nim cienie, metaliczny gradient czcionki również został zlikwidowany podobnie jak efekt fazy i płaskorzeźby (kontur, tekstura) znany doskonale grafikom komputerowym. Zmieniono również nieznacznie jej krój.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Końcowy efekt sprawia teraz wyraźnie wrażenie bardziej nowoczesnej firmy z sektora technologii mobilnych. Możemy je oglądać w najnowszych reklamach promujących niedawno zaprezentowane Formuły S, M, L i L1000. Poniżej przedstawiamy spot z aktorką Magdaleną Różczką. Działania marketingowe Play odnośnie identyfikacji wizualnej marki przypominają nam proces odświeżenia loga Plus w marcu 2010 roku (ach, jak ten czas szybko leci). W połowie następnego roku to samo spotkało brand Heyah, który po liftingu wyglądał jeszcze lepiej. Wracając jeszcze na koniec do tematu Play to nie wolno zapominać, że telkom w przeszłości już raz zmienił delikatnie wygląd swojego logo pozbywając się bąbla na rzecz większego wyeksponowania fioletowego tła.
(fot. Play/My mobile studio)
–
MAGDALENA RÓŻCZKA PROMUJE NOWE OFERTY PLAY (FORMUŁA S)
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
9 komentarzy do “Play ma nowe logo i witrynę”
Skomentuj
tamto logo było lepsze moim zdaniem, to jest takie jakby puste i proste.
Zgadzam się stare logo ładniejsze
Mi sie bardziej podoba nowe logo, cos jak odswiezona wersja czcionki Plus sprzed niespelna 3 lat temu. Jak teraz spogladam na stary napis Plus to wyglada on brzydko (mozna go dostrzec na dawnych meczach siatkowki, bo jest sponsorem tytularnym ligi)
Mi również nowy napis się bardziej podoba. Ale mimo to jest to tylko kosmetyczna zmiana.
Mi się to podoba 🙂 Ogólnie wszędzie można zaobserwować taki trend, czcionki są proste, matowe, minimalistyczne.
No jest juz nas trzech 🙂 Przewaga 3:2 dla zwolennikow nowego loga Play. Swoja droga to dziwne, ze inne serwisy telekom/mobile tego nie zauwazyly. Tylko czekac az zostanie ten fakt skopiowany od My mobile 😉
Czyli jednak to krok w dobrą stronę 😉
A tak nawiasem mówiąc, mam nadzieję, że na zmienionym logo i abonamentach się nie skończy i coś nowego zawita na pre-paid. Chociaż i tak jest dobrze.
Też uważam, że im prostsze tym lepsze :]
No to mamy wynik 4:2 dla zwlennikow nowego logo Play 🙂