Debiutują świeże taryfy Orange i nowy wizerunek telkoma

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (2 liczba głosów, wasza ocena: 1,50 na 6)
Loading...

debiutuja-swieze-taryfy-i-nowy-wizerunek-orange-telkoma

No i sieć komórkowa Orange wystartowała z nową ofertą. Ta jednak w przeciwieństwie do ostatnich poczynań Heyah czy T-Mobile nie zaprezentowała kolejnych rozwiązań dla użytkowników na kartę. Pomarańczowy operator postanowił wyróżnić klientów abonamentowych, zarówno tych indywidualnych oraz firmowych.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

W największym skrócie można powiedzieć, że są to zniżki w dedykowanych taryfach łączonych (na bazie Orange Open). Tak więc konsumenci nabywający w pakiecie abonamenty z telefonem komórkowym, internetem mobilnym czy domowym (stacjonarnym) zapłacą po prostu mniej. To jednak nie koniec. Firma Orange zapewnia lepszą obsługę klienta oraz ochronę sieci za pośrednictwem projektu CyberTarcza, który będzie swoistego rodzaju antywirusem Neostrady dostępnym w standardzie. Trzeba przyznać, że jest to całkiem ciekawy pomysł.

Ponadto Orange w swojej nowej strategii zapewnia, że będzie bacznie słuchać klientów. Oby więc wreszcie ten nieszczęsny lejek pojawił się w Pre-paidzie żarłocznej pomarańczy jak to mają w zwyczaju mawiać zawiedzeni od lat brakiem podstawowych funkcji użytkownicy. Ponadto telkom przedstawił nową identyfikację wizualną i hasło marketingowe liczy się to, co jest ważne dla ciebie. Wizerunek graficzny z kolei jest oparty o charakterystyczne, opisowe piktogramy. Więcej szczegółów na www.blog.orange.pl/…/orange-sie-zmienia-liczy-sie-to-co-wazne-dla-ciebie.

(fot. Orange/My mobile studio)

WYPOWIEDŹ PREZESA ORANGE

– Zmieniamy markę aby była jeszcze bliżej klientów, bardziej dopasowana do ich oczekiwań i potrzeb. Chcemy by była bardziej nowoczesna i wyróżniała się na rynku. Wizerunek Orange to o wiele więcej niż rozpoznawalny logotyp czy przyciągające uwagę kampanie reklamowe. To przede wszystkim codzienne doświadczenia naszych klientów. Składamy więc obietnicę: „Liczy się to, co jest ważne dla Ciebie”. Jako punkt wyjścia w naszych działaniach przyjmujemy punkt widzenia klientów. Będziemy bardziej uważnie ich słuchać i działać tak, by najlepiej odpowiadać na ich potrzeby – powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska. 

– Pozytywne doświadczenia klientów to nasze główne wyzwanie. Dlatego przyspieszamy cyfryzację firmy na wielu poziomach. Klienci odczują ją w postaci nowoczesnych i wygodnych rozwiązań oraz jeszcze bardziej przyjaznej i efektywnej obsługi – dodał.

Przygotowane przez

jest autorem 13478 informacji na tej witrynie.



4 komentarze do “Debiutują świeże taryfy Orange i nowy wizerunek telkoma”

  1. kiki Odpowiedz

    Wszyscy uciekają od drogich, często nie wykorzystywanych abonamentów na rzecz prepaid, a Orange ma sporą rzeszę klientów abonamentowych dla ich internetu po kabelku i telefonu stacjonarnego … ale do czasu. Emeryci wolą stacjonarne telefony, a po ich śmierci mało kto będzie zainteresowany takim telefonem, bo i niby dlaczego, dla Neostrady często ledwie osiągającej do 2Mb/s. Przez ostatnie 10 lat nie widziałem najmniejszych inwestycji czy modernizacji struktury kablowej. Jedyną dobrą rzeczą jaką ostatnio zrobili to Networks! (wspólnie z T-mobile). Wcześniej często stały maszty Orange, ale tylko do połączeń głosowych (u mnie stanął pierwszy grubo ponad 10 lat temu, a jako ostatni zaoferował 3G, o LTE nawet nie piszę). Orange podobnie jak T-mobile kiedyś mając ogromną przewagę nad innymi toczą się po równi pochyłej w dół … oferta/cena/jakość.

    • Marcin

      Generalnie się zgodzę, oprócz jakości T-Mobile, ostatni bastion, który jeszcze się trzyma. Nie wiadomo jak długo.

    • Kamil

      U mnie słowo Orange dalej równa się, kojarzy z żarłoczną pomarańczą, która tylko myśli jak oskubać klienta, chociażby na tych przypadkowych połączeniach z internetem 😐

Skomentuj

  My mobile © 2008-2025. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt