Nowa gwiazda HTC wkracza do akcji [aktualizacja]
|
|
- wtorek, Sierpień 13, 2013, 1:35
- News
- Dodaj komentarz
Już w najbliższy czwartek, 15 sierpnia 2013 roku startuje nowa kampania marketingowa tajwańskiego producenta telefonów komórkowych z udziałem znanego, hollywodzkiego aktora Roberta Downeya Jr. Przypomnijmy, że w ramach współpracy HTC zapłacić ma mu 12 milionów dolarów. W tym miejscu ciężko jest powiedzieć czy operacja ratunkowa zakończy się sukcesem.
HTC bowiem podobnie jak Nokia i BlackBerry ma pewne problemy finansowe, a sprzedaż urzÄ…dzeÅ„ nie jest zadowalajÄ…ca. Akcja promocyjna nosi nazwÄ™ HTChance od poÅ‚Ä…czenia słów Here’s To Change. HTC zmieniÅ‚ w tym celu już teraz tapetÄ™ na amerykaÅ„skim profilu na Facebooku.
Autopromocja |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Możemy się o tym przekonać sami odwiedzając adres www.facebook.com/HTC. W polskim oddziale firmy tego typu zmian jeszcze nie widać. Zapewne zostaną one wdrożone na dniach. HTC opublikował trzy filmy zapowiadające nową strategię wizerunkową. Wszystkie z nich prezentujemy poniżej. Z kolei na podstronie biura prasowego znajduje się cały komunikat. Tajwański dostawca nowoczesnych telefonów komórkowych chce zaprezentować konsumentom swoją bogatą 17-letnią historię. Co ciekawe, to właśnie on był pionierem i wprowadził na rynek pierwszego smartfona z Androidem. Mimo tego nie został jego liderem, a pałeczkę przejął z impetem inny gracz, mianowicie Samsung.
[AKTUALIZACJA]
No i mamy już dostępny pierwszy odcinek reklamy z udziałem Roberta Downeya Jr promującego tajwański koncern HTC w iście kinowym stylu. Spot znajduje się poniżej, jako czwarty w kolejności.
(fot. HTC/My mobile studio)
–
NOWA KAMPANIA MARKETINGOWA HTCHANGE (CZĘŚĆ 1)
–
NOWA KAMPANIA MARKETINGOWA HTCHANGE (CZĘŚĆ 2)
–
NOWA KAMPANIA MARKETINGOWA HTCHANGE (CZĘŚĆ 3)
–
NOWA KAMPANIA MARKETINGOWA HTCHANGE (ODCINEK 1)
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj