W3 (Wielka Trójka) ma opinię prestiżowych, więc drogich sieci komórkowych
|
|
- środa, Maj 8, 2013, 16:32
- News
- 4 komentarze
W coraz liczniejszych miejscach internetu i nie tylko można się spotkać z opinią, że Wielka Trójka (w skrócie W3) operatorów strukturalnych jest naprawdę prestiżowa. Przekłada się to później na znacznie wyższe ceny oferowanych usług telekomunikacyjnych. Taka sytuacja ma miejsce w przypadku Plusa, Orange oraz T-Mobile. Co ciekawe, dawno temu Polkomtel był jeszcze względnie tani jak na ówczesne czasy.
Wystarczy tylko przypomnieć kultowe reklamy z SMSem za 1 grosz do Swojakich w taryfie Team7 (ach, kiedy to było) promowane przez hojnie obdarzoną przez naturę jasnowłosą niewiastę. Teraz Plus jest prawie tak samo drogi jak Orange czy T-Mobile. Wyjątkiem od tej zasady jest Play, ale on zalicza się do grona nowo co powstałej W4 operatorów strukturalnych, a nie W3.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Potwierdzają to dobitnie notowania My mobile RANKING, w tym te ostatnie. Plus zajmuje ósme miejsce, Orange dziewiąte, Heyah dwunaste oraz T-Mobile trzynaste. Nawet laik zauważy, że dawni giganci plasują się w ogonie stawki. Co najgorsze, nic nie zapowiada pozytywnych zmian w przyszłych zestawieniach My mobile RANKING. To potwierdza ich małą atrakcyjność cenową na tle chociażby operatorów wirtualnych. Wygrał je podmiot MVNO Virgin Mobile, który mimo rocznego istnienia na rynku polskim ma 100 tysięcy klientów. Biorąc pod uwagę ogromne koszty poniesione na kampanie marketingowe oraz promocyjne to ten wynik mógłby być śmiało pięciokrotnie wyższy. Tak się jednak nie dzieje. W efekcie niewielu zwykłych konsumentów decyduje się na porzucenie W3 (Plus, Orange, T-Mobile) na rzecz mało znanych operatorów pokroju MBank Mobile czy Lycamobile, choć te często mają zdecydowanie atrakcyjniejszą ofertę.
(fot. Sony/My mobile studio)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
4 komentarze do “W3 (Wielka Trójka) ma opiniÄ™ prestiżowych, wiÄ™c drogich sieci komórkowych”
Skomentuj
kiedyś już to pisałem i nadal nie wiem dlaczego W3 nie wprowadzi korzystnych rozwiązań do swoich pre-paid tylko tworzy twory typu NJU Mobile, Red Bull Mobile. Dlaczego dobrą oferta na kartę nie promować swojej marki tylko wywalić kasę na projekt NJU i po co to? Nie rozumiem. Kiedyś Orange (Idea) miało swojego POPa marka na kartę wręcz kultowa a teraz jest porzucona. Nie lepiej byłoby właśnie to wszystko co zawiera NJU przenieść do Orange POP? Orange mogłoby wtedy reklamować to wszystko swoją marką co na pewno przyniosłoby wymierne korzyści.
hehe jestes naiwny, robia to dlatego, że spora czesc klientow jest nieswiadoma ofert rynkowych. Świadomi sobie poradzą [ i ich rodziny], a nieświadomi cóż będą goleni z kasy i będą płacić jak za zboże 😀 Dlatego operatorom sie to opłaca 😛
Ja pisałem, drogich, zależy w czym, ja patrze głównie na abonamenty (prepaid zostawiam żonie i dzieciakom- dużo mniej dzwonią) i za 64zł dostałem więcej od t-mobajla czyli jednak w3, play zaoferował 100 minut mniej i 0,5GB mniejszy transfer.
Miałem na myśli oferty na kartę, abonamenty są ok 😉