Konkursy SMS z darmowymi numerami to fikcja

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (2 liczba głosów, wasza ocena: 3,50 na 6)
Loading...

Bardzo popularne, zwłaszcza w reklamach telewizyjnych stały się  ostatnio wszelkiego rodzaju konkursy SMS z możliwością wysłania wiadomości pod darmowy numer i wygrania nagrody. Oczywiście nic nie jest za darmo i już na samym początku powinna zapalić się nam przysłowiowa czerwona żarówka ostrzegawcza.

W praktyce mechanizm działania takich pseudo-konkursów jest bardzo prosty. Wysłanie darmowego SMS nie gwarantuje nam udziału w konkursie (a tym samym możliwości wygrania nagrody). Jest to pewnego rodzaju rejestracja użytkownika, czy też wyrażenie zgody regulaminu. Dopiero później przychodzą na nasz numer kolejne wiadomości zachęcającej do wysłania kolejnego SMSa (już płatnego np: 3,66 PLN) biorącego udział w zabawie.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Oczywiście nie każdy ma już ochotę płacić, tym bardziej że początkowo konkurs miał być przecież darmowy. Samo rezygnacja to jednak nie wszystko. Na nasz telefon zaczną przychodzić wszelkiego rodzaju materiały reklamowe, bardzo często określane mianem spamu. Wszystko przez fakt, że wcześniej wysłaliśmy na darmowy numer SMS, a tym samym wyraziliśmy zgodę na otrzymywanie takich reklamowych treści.

Jedynym rozwiązaniem jest rezygnacja z takich loterii. Oczywiście nie jest to darmowe i wiąże się z wysłaniem kolejnego płatnego SMSa. Nie trudno sobie wyobrazić jak irytujące są takie reklamy przychodzące do naszej skrzynki dzień w dzień. To właśnie dlatego znajdą się i tak chętni, którzy zechcą zapłacić by mieć tylko święty spokój.

Tak więc zalecamy nie wysyłanie darmowych SMSów pod numery konkursowe. W rzeczywistości i tak nic nie wygramy (dopóki nie wyślemy kolejnej płatnej już wiadomości), a tylko przysporzymy sobie dodatkowych kłopotów oraz niepotrzebnej dodatkowej irytacji. Nic nie jest za darmo, a kolejne haczyki marketingowe powoli zaczynają być coraz bardziej nachalne i niestety mniej etyczne.

(fot. My mobile studio/iconfinder.com)

Przygotowane przez

jest autorem 13403 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2025. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt