PREMIERA: Google Polska nie podaje widełek wynagrodzenia dla pracy w branży IT

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Google nie ma ostatnio dobrej prasy. Nie dalej jak góra kilka miesięcy temu znowu zaskoczył. Niestety negatywnie. Otóż polski oddział internetowego giganta zamieścił ogłoszenia dla ofert pracy w znanym portalu rekrutacyjnym dla specjalistów IT. Jakieś to było zdziwienie jak się okazało, że nie ma w nich podanych widełek wynagrodzenia. W branży technologicznej jest to akurat od lat standard.

Reklama                                                             Czytaj dalej
MOBILNY telegrosik   Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Na nikim wrażenia nie robią stawki typu 100 PLN, 200 PLN czy nawet 250 PLN za godzinę. Dla porównania w sektorze medialnym tekst typu content marketing w dużych podmiotach o tematyce technologicznych jest warty 31.000 PLN. Tyle kosztuje kreowanie opinii na zamówienie klienta jak podawał swego czasu jakościowy tygodnik Newsweek Polska w obszernym artykule o CPK (wraz z jego promocją w kampaniach internetowych).

Dziennikarze dokładnie tej samej prasy użyli nawet określenia cyberpasożyty w kontekście big techów oraz ich braku zapłaty za korzystanie z treści wyświetlanej w wyszukiwarce przy okazji reklam kontekstowych. Dzisiaj to właśnie one decydują, co oglądamy i czytamy w sieci web. Koncerny medialne tracą właśnie przewagę, o czym mówił celnie w piątkowym wydaniu toruński Dziennik Nowości należący do wydawnictwa Polska Press.

(fot. Just Join IT/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 13430 informacji na tej witrynie.



3 komentarze do “PREMIERA: Google Polska nie podaje widełek wynagrodzenia dla pracy w branży IT”

    • Kamil

      Znajomy dev wyciaga 40k PLN, najlepsza oferte jak widzialem w swoim temacie content marketing to 15k PLN 😐

    • Kamil

      A propos content marketingu, na YouTube Shorts mialem dzis promo Fat Joe z Kanalu o Technologii jak pokazuje wielki bebzon w wannie podczas lokowania produktu Oppo, jak dla mnie dramat, nie #premium_content

Skomentuj

  My mobile © 2008-2025. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt