PREMIERA: Google Polska nie podaje widełek wynagrodzenia dla pracy w branży IT
|
|
- wtorek, Lipiec 23, 2024, 10:55
- Praktyczne
- 3 komentarze
Google nie ma ostatnio dobrej prasy. Nie dalej jak góra kilka miesięcy temu znowu zaskoczył. Niestety negatywnie. Otóż polski oddział internetowego giganta zamieścił ogłoszenia dla ofert pracy w znanym portalu rekrutacyjnym dla specjalistów IT. Jakieś to było zdziwienie jak się okazało, że nie ma w nich podanych widełek wynagrodzenia. W branży technologicznej jest to akurat od lat standard.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
![]() |
  |
![]() |
Na nikim wrażenia nie robią stawki typu 100 PLN, 200 PLN czy nawet 250 PLN za godzinę. Dla porównania w sektorze medialnym tekst typu content marketing w dużych podmiotach o tematyce technologicznych jest warty 31.000 PLN. Tyle kosztuje kreowanie opinii na zamówienie klienta jak podawał swego czasu jakościowy tygodnik Newsweek Polska w obszernym artykule o CPK (wraz z jego promocją w kampaniach internetowych).
Dziennikarze dokładnie tej samej prasy użyli nawet określenia cyberpasożyty w kontekście big techów oraz ich braku zapłaty za korzystanie z treści wyświetlanej w wyszukiwarce przy okazji reklam kontekstowych. Dzisiaj to właśnie one decydują, co oglądamy i czytamy w sieci web. Koncerny medialne tracą właśnie przewagę, o czym mówił celnie w piątkowym wydaniu toruński Dziennik Nowości należący do wydawnictwa Polska Press.
(fot. Just Join IT/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
3 komentarze do “PREMIERA: Google Polska nie podaje widełek wynagrodzenia dla pracy w branży IT”
Skomentuj
12-16k w PLN na obie ręce pewnie
Znajomy dev wyciaga 40k PLN, najlepsza oferte jak widzialem w swoim temacie content marketing to 15k PLN 😐
A propos content marketingu, na YouTube Shorts mialem dzis promo Fat Joe z Kanalu o Technologii jak pokazuje wielki bebzon w wannie podczas lokowania produktu Oppo, jak dla mnie dramat, nie #premium_content