PREMIERA: Oppo podobnie jak My mobile zmieniło logo na monochromatyczne

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Oppo to producent telefonów komórkowych, który postanowił nieco zmienić komunikację marketingową swojego logo. Od teraz jego zielony kolor tła zostanie zastąpiony czarnym. Być może dzięki temu nastąpi obniżenie składu węglowego (ekologia jest dziś niezwykle modną kwestią w korporacjach), chociażby podczas drukowania dokumentów z barwnym logotypem.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie pewna ciekawostka. Mianowicie, najbardziej innowacyjne medium technologiczne w Polsce o nazwie My mobile dokonało podobnego rebrandingu. W efekcie kolorowe logo (z niezwykle barwną historią) zostało zastąpione czernią. Miało to spowodować większy prestiż oraz postrzeganie marki jako tej premium na wzór Technics czy HBO. Zieleń tego efektu nie daje na tle czerni.

Najwidoczniej podobnym tokiem myślenia poszło chińskie Oppo. Sony również stawia na czarny napis lub biały na ciemnym tle. Wystarczy spojrzeć chociażby na jego oficjalną witrynę internetową. Swego czasu spekulowano o wyjściu Oppo z polskiego, niezwykle mocno wymagającego rynku na wzór Vivo. Na szczęście spekulacje okazały się być nieprawdziwe. Podobnie było zresztą z lubianym brandem OnePlus w kraju nad Wisłą.

(fot. Oppo/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 13207 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2024. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt