PREMIERA: Oppo podobnie jak My mobile zmieniło logo na monochromatyczne
|
|
- czwartek, Sierpień 10, 2023, 8:18
- News
- Dodaj komentarz
Oppo to producent telefonów komórkowych, który postanowił nieco zmienić komunikację marketingową swojego logo. Od teraz jego zielony kolor tła zostanie zastąpiony czarnym. Być może dzięki temu nastąpi obniżenie składu węglowego (ekologia jest dziś niezwykle modną kwestią w korporacjach), chociażby podczas drukowania dokumentów z barwnym logotypem.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie pewna ciekawostka. Mianowicie, najbardziej innowacyjne medium technologiczne w Polsce o nazwie My mobile dokonało podobnego rebrandingu. W efekcie kolorowe logo (z niezwykle barwną historią) zostało zastąpione czernią. Miało to spowodować większy prestiż oraz postrzeganie marki jako tej premium na wzór Technics czy HBO. Zieleń tego efektu nie daje na tle czerni.
Najwidoczniej podobnym tokiem myślenia poszło chińskie Oppo. Sony również stawia na czarny napis lub biały na ciemnym tle. Wystarczy spojrzeć chociażby na jego oficjalną witrynę internetową. Swego czasu spekulowano o wyjściu Oppo z polskiego, niezwykle mocno wymagającego rynku na wzór Vivo. Na szczęście spekulacje okazały się być nieprawdziwe. Podobnie było zresztą z lubianym brandem OnePlus w kraju nad Wisłą.
(fot. Oppo/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj