PREMIERA: Google Stadia błędnie podało minimalne wymagania usługi
|
|
- piątek, Grudzień 2, 2022, 5:22
- Praktyczne
- Dodaj komentarz
To naprawdę niesamowite, ale firma Google też się myli. W przeszłości bowiem podała błędne minimalne wymagania dla usługi gier w chmurze o nazwie Stadia. Wcale nie są to wartości prędkości internetu rzędu 25 Mb/s dla streamingu w jakości Full HD oraz 30 Mb/s dla standardu 4K. W rzeczywistości jest to fikcja, ponieważ tytuły będą mocno lagowały i na łączu 50 Mb/s.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Dzieje się tak niestety nagminnie w aplikacji na telewizory w przypadku platformy Google TV. Dopiero światłowód o prędkości 300 Mb/s rozwiązał wszystkie problemy niczym za sprawą dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dzięki niemu dosłownie każde uruchomienie kultowej gry Cyberpunk 2077 skutkuje zadziwiającą płynnością rozgrywki zupełnie jak na dedykowanej konsoli Xbox Series S/X czy PlayStation.
Tymczasem według najnowszych informacji giganta z Mountain View transfer internetu spadł do 10 Mb/s dla wariantu Full HD oraz nieco wzrósł do 35 Mb/s dla 4K. Potwierdza to dedykowana podstrona pomocy produktu Stadia www.support.google.com/stadia/answer/9607891?hl=pl-PL. Morał tej historii jest prosty. Nie wolno zawsze ślepo wierzyć korporacjom. Warto mieć pewien zdrowy dystans do prezentowanych danych.
(fot. Google/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj