PREMIERA: Google Stadia błędnie podało minimalne wymagania usługi

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

To naprawdę niesamowite, ale firma Google też się myli. W przeszłości bowiem podała błędne minimalne wymagania dla usługi gier w chmurze o nazwie Stadia. Wcale nie są to wartości prędkości internetu rzędu 25 Mb/s dla streamingu w jakości Full HD oraz 30 Mb/s dla standardu 4K. W rzeczywistości jest to fikcja, ponieważ tytuły będą mocno lagowały i na łączu 50 Mb/s.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Dzieje się tak niestety nagminnie w aplikacji na telewizory w przypadku platformy Google TV. Dopiero światłowód o prędkości 300 Mb/s rozwiązał wszystkie problemy niczym za sprawą dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dzięki niemu dosłownie każde uruchomienie kultowej gry Cyberpunk 2077 skutkuje zadziwiającą płynnością rozgrywki zupełnie jak na dedykowanej konsoli Xbox Series S/X czy PlayStation.

Tymczasem według najnowszych informacji giganta z Mountain View transfer internetu spadł do 10 Mb/s dla wariantu Full HD oraz nieco wzrósł do 35 Mb/s dla 4K. Potwierdza to dedykowana podstrona pomocy produktu Stadia www.support.google.com/stadia/answer/9607891?hl=pl-PL. Morał tej historii jest prosty. Nie wolno zawsze ślepo wierzyć korporacjom. Warto mieć pewien zdrowy dystans do prezentowanych danych.

(fot. Google/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 13403 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2025. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt