Motorola partnerem Chicago Bulls, zaś Vivo Mistrzostw Świata Piłki Nożnej w Katarze
|
|
- poniedziałek, Październik 3, 2022, 5:28
- News
- Dodaj komentarz
Któż z nas nie pamięta kultowej drużyny Chicago Bulls z lat 90-tych, gdzie największe triumfy w karierze święcił legendarny koszykarz Michael Jordan. To właśnie ku jego czci powstał kapitalny dokument Last Dance, czyli Ostatni Taniec na platformie streamingowej Netflix. Teraz do gry włącza się producent smartfonów Motorola. Postanowił on zostać partnerem tego zespołu.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Charakterystycznego logo Motoroli przypominające znak Batmana już znajduje się na koszulkach Chicago Bulls (obok Nike), co doskonale potwierdza powyższe zdjęcie. Umowa z Bykami została podpisana na lata 2022-2023. Jeszcze mocniej w akcenty sponsorskie wchodzi Vivo. Ten chiński dostawca smartonów będzie lokował swoją markę na niezwykle, jeśli nie najbardziej prestiżowych Mistrzostwach Piłki Nożnej 2022 w Katarze.
Te będą się odbywać wyjątkowo w chłodnych miesiącach jesienno-zimowych zamiast typowo ciepłych letnich. W tym wypadku jednak ogromny pieniądz oferowany przez kraj gospodarzy zmienił nieco perspektywę włodarzy UEFA, którzy i tak nie mają dobrej prasy w mediach na całym świecie. Mowa o licznych nadużyciach powiązanych z naprawdę dużymi kwotami, co opisywał swego czasu celnie tygodnik Newsweek Polska.
(fot. Motorola/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj