Gry Netflix okazały się gigantyczną 1% klapą

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

To było do przewidzenia. Według informacji zagranicznych mediów, niecały 1% widzów największej na świecie platformy streamingowej Netflix używa funkcji gry. Zatem aż 99% użytkowników ma je w nosie, delikatnie rzecz ujmując. Netflix śmiało może ogłosić białą flagę porażki akurat przy tym projekcie, choć podobno konkurent Disney+ też chce na nie postawić.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

My mobile już w zeszłym roku to przewidywało. Gry Netflix to niewypał i takie są fakty. Popularny dostawca filmów oraz seriali w systemie VOD właśnie na nich powinien się skupić. Produkcje bowiem kuleją. Logo N obok miniaturki stało się wręcz symbolem kiczu, a nie wysokiej jakości produkcji oryginalnych jak dawniej. Specjalistą od gier są natomiast takie marki jak Xbox czy PlayStation, nie wspominając o uznanym Nintendo.

Netflix nie ma lekko. Disney+ właśnie go zdeklasował liczbą klientów. Pod względem magii natomiast zdecydowanie przewyższa je HBO Max lub nawet Canal+ Online. Nie wolno zapominać o całkiem niezłym Amazon Prime Video. Jego seriale Maradona z Them (Oni) na czele naprawdę potrafiły wbić w fotel na długie godziny. Gdy Netflix dołoży do tego reklamy z płatnościami za współdzielenie konta to może nadejść piękna katastrofa.

(fot. Netflix/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 12227 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2022. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt