PREMIERA: Orange znowu z starym logo w komunikacji marketingowej

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Zaledwie kilka dni temu sieć komórkowa Orange zaprezentowała nowe rozwiązania abonamentowe dla klientów biznesowych. Chyba najlepszym z nich był kontrakt w kwocie 105 PLN netto zapewniający No Limit (rozmowy w tym dla całej Unii Europejskiej czy wiadomości SMS/MMS) połączony z pakietem danych 999 GB w 5G. Nie o tym będzie jednak mowa w artykule.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

Chodzi o coś zupełnie innego, mianowicie brak konsekwencji w realizowaniu strategii marketingowej. Na plakatach pomarańczowego telekomu dalej możemy spotkać stary logotyp. Tymczasem Orange ma nowe logo co najmniej od marca bieżącego roku. Zawiera ono białą kreskę na kwadracie w kolorze pomarańczowym. Być może z badań marketingowców wyszło, że konsumenci nie kojarzą zbytnio odświeżonego logotypu.

Powyższe zdjęcie plakatu dobitnie obrazuje nieaktualne logo z napisem Orange, które zostało usunięte jakieś dobre kilka miesięcy temu. Niby jest to mały szczegół natury marketingowej, ale potrafi drażnić. To tak jakby logotyp Adidas raz był prezentowany w formie kwiatka, a innym razem trzech doskonale znanych pasków. Spójność to podstawa. Musi ona być stosowana w przypadku dużych korporacji działających przecież globalnie.

(fot. Orange/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 12346 informacji na tej witrynie.



9 komentarzy do “PREMIERA: Orange znowu z starym logo w komunikacji marketingowej”

  1. Cucaburra Odpowiedz

    Ciekawe, że tak duża korporacja pozwala sobie na taki błąd. Tak jak podaje autor – spójność i konsekwentne wdrażanie zmiany to podstawy każdego rebrandingu i odświeżenia.

    • Kamil

      Miliony salonow wciaz ma stare logo Orange 🙂

  2. marco Odpowiedz

    A skąd ta pewność że obowiązuje tylko jedno logo?
    W wielu przypadkach mamy doczynienia z małym logo i tu biała kreska ma sens ale w przypadku komunikacji marketingowej na dużych plakatach czy bilbordach nie ma sensu wyzywać się nazwy. Takie rozwiązania stosują też inne firmy w zależności od wielkości znaczka.

    • Kamil

      Adidas uzywa kilka logotypow, w tym starego kwiatka jako classic 😉

  3. Kamil Odpowiedz

    Tymczasem na stronie Orange jest stare logo, aczkolwiek w momencie scrollingu witryny nachodzi mniejsze, ale juz nowe. Taki myk

  4. Adam Odpowiedz

    I będzie super, bo klienci mają dostęp do niesamowicie dobrej oferty przez wiele miesięcy. Około 130GB i nolimit za 30 złotych we wszystkich 4. największych sieciach? Jeszcze rok temu nie do pomyślenia!

Skomentuj

  My mobile © 2008-2022. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt