PREMIERA: Orange znowu z starym logo w komunikacji marketingowej
|
|
- czwartek, Lipiec 28, 2022, 2:43
- News
- 9 komentarzy
Zaledwie kilka dni temu sieć komórkowa Orange zaprezentowała nowe rozwiązania abonamentowe dla klientów biznesowych. Chyba najlepszym z nich był kontrakt w kwocie 105 PLN netto zapewniający No Limit (rozmowy w tym dla całej Unii Europejskiej czy wiadomości SMS/MMS) połączony z pakietem danych 999 GB w 5G. Nie o tym będzie jednak mowa w artykule.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Chodzi o coś zupełnie innego, mianowicie brak konsekwencji w realizowaniu strategii marketingowej. Na plakatach pomarańczowego telekomu dalej możemy spotkać stary logotyp. Tymczasem Orange ma nowe logo co najmniej od marca bieżącego roku. Zawiera ono białą kreskę na kwadracie w kolorze pomarańczowym. Być może z badań marketingowców wyszło, że konsumenci nie kojarzą zbytnio odświeżonego logotypu.
Powyższe zdjęcie plakatu dobitnie obrazuje nieaktualne logo z napisem Orange, które zostało usunięte jakieś dobre kilka miesięcy temu. Niby jest to mały szczegół natury marketingowej, ale potrafi drażnić. To tak jakby logotyp Adidas raz był prezentowany w formie kwiatka, a innym razem trzech doskonale znanych pasków. Spójność to podstawa. Musi ona być stosowana w przypadku dużych korporacji działających przecież globalnie.
(fot. Orange/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
9 komentarzy do “PREMIERA: Orange znowu z starym logo w komunikacji marketingowej”
Skomentuj
Ciekawe, że tak duża korporacja pozwala sobie na taki bÅ‚Ä…d. Tak jak podaje autor – spójność i konsekwentne wdrażanie zmiany to podstawy każdego rebrandingu i odÅ›wieżenia.
Miliony salonow wciaz ma stare logo Orange 🙂
A skąd ta pewność że obowiązuje tylko jedno logo?
W wielu przypadkach mamy doczynienia z małym logo i tu biała kreska ma sens ale w przypadku komunikacji marketingowej na dużych plakatach czy bilbordach nie ma sensu wyzywać się nazwy. Takie rozwiązania stosują też inne firmy w zależności od wielkości znaczka.
Adidas uzywa kilka logotypow, w tym starego kwiatka jako classic 😉
Tymczasem na stronie Orange jest stare logo, aczkolwiek w momencie scrollingu witryny nachodzi mniejsze, ale juz nowe. Taki myk
Orange skapitulował i też będzie rozdawał 1200GB.
Konkurencja Czyni Cuda 😉
Faktycznie jest na blogu Orange, a nie na Telepolis via:
https://biuroprasowe.orange.pl/blog/wakacje-z-promocjami-w-orange-na-karte/
Zaraz to Orange będzie czynił cuda bo Play plus i t-mobile przedłużą ofertę
I będzie super, bo klienci mają dostęp do niesamowicie dobrej oferty przez wiele miesięcy. Około 130GB i nolimit za 30 złotych we wszystkich 4. największych sieciach? Jeszcze rok temu nie do pomyślenia!