PREMIERA: M Jak Miłość straciło przez dekadę połowę widzów, czyli początek końca telewizji

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Tematyka końca telewizji już wielokrotnie pojawiała się ma łamach My mobile. Z pewnością dla wielu z nas odbiornik w salonie jest tylko używany do oglądania treści z przystawek multimedialnych Apple TV lub Google TV (Chromecast 4 czy nowe telewizory Sony Bravia). Właśnie mamy potwierdzenie ogromnego spadku telewizyjnej popularności.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

Wystarczy nadmienić ulubiony serial Polaków jakim jest bez wątpienia M Jak Miłość. W szczytowym momencie 2011 roku miał on kosmiczną wręcz widownię na poziomie aż 8 milionów. Teraz, bo w minionym 2021 roku osiągnął jakże skromne 4 miliony. Mówimy o potężnym tąpnięciu, czyli utraty 50% odbiorców. Liczby mówią same za siebie. Telewizor jest w zasadzie dziś włączany tylko dla transmisji wydarzeń sportowych na żywo.

Tutaj wciąż wygrywa kabel z streamingiem, czego najlepszym dowodem są liczne problemy platformy Viaplay. Wirtutalne Media podają równie zaskakującą informację. Otóż żaden program telewizyjny w poprzednim roku nie zdobył 5 milionowej widowni, choć jeszcze w 2009 roku było takich audycji bagatela 436. To pokazuje jasno, że widz ma dość negatywnych wiadomości, miliona reklam podczas filmów i słabej jakości seriali produkowanych z premedytacją pod gust masowego odbiorcy w kraju nad Wisłą.

(fot. TVP/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 12090 informacji na tej witrynie.



6 komentarzy do “PREMIERA: M Jak Miłość straciło przez dekadę połowę widzów, czyli początek końca telewizji”

  1. marco Odpowiedz

    Ale ten sam portal jakim są ‚WM” podał równie zaskakującą informację o wzroście nowych kanałów co by przeczyło rychłej śmierci telewizji. Tak samo jak radio nie uśmierciło prasy a telewizja radia itd. Tradycyjna telewizja ma tą przewagę że potrafi jednoczyć ludzi przy różnych wydarzeniach: sportowych, koncertach czy serialach. Każde z mediów wybroni się 🙂

  2. Adam Odpowiedz

    Ciekawe ile osób ogląda to na VOD. W końcu nawet telewizja co chwilę przypomina „obejrzyj już teraz nastęny odcinek w internecie”.

    A propos końca telewizji:
    Ebooki nie uśmierciły papierowych książek. Radio internetowe nie uśmierciło radia analogowego FM. Nawet PR1 na 225kHz ciągle nadaje i przestać nie zamierza.

    Wszystko ma swoje wady i zalety. Książki działają bez prądu, radio analogowe jakoś odbiera nawet w największej głuszy, a wspólne oglądanie wydarzeń sportowych jednoczy jak nic innego.

    Najważniejsze, żeby był wybór. I tego wszystkim życzę. Do tego te stare media są całkowicie anonimowe, a streaming – nie.

    • Kamil

      Milion razy wole ksiazke i gazete aka papier od ebookow, zas appke TVP VOD odpalam czesciej niz TVP 1/2 😉

    • Adam

      No i masz odpowiedź. Oglądalność spada, bo część osób przenosi się na VOD. Transmisji sportowych też to w pewnym stopniu dotyczy, bo część osób woli oglądać je na sport.tvp.pl mimo gorszej ogólnej jakości – obraz 25p w internecie zamiast 50i (za 2 miesiące będzie 50p) w telewizji. A dla sportu 50i/p sprawdza się zdecydowanie lepiej.

    • Kamil

      Viaplay ma za slaby content, oby nie skonczyli jak Showmax…

Skomentuj

  My mobile © 2008-2022. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt