PREMIERA: Aplikacja HBO GO działa fatalnie

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Nie wykryto połączenia internetowego. Taki błąd bardzo często mogą uświadczyć użytkownicy aplikacji HBO GO. Nie trudno sobie wyobrazić jak wysoce irytujący jest to komunikat zwłaszcza jak osoba chce po ciężkiej pracy zrelaksować się wieczorem w domu przy kolacji oglądając najlepsze kino i hity filmowe z Hollywood. Lata lecą, a tytuł wciąż działa fatalnie.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

Na platformie Windows Phone pięć lat temu aplikacja HBO GO również sprawiała ogromne problemy. To są smutne fakty. Dla porównania konkurencyjna appka Netflix śmiga aż miło jakby to powiedziała młodzież w swoim slangu. Jeśli wyświetli się nam monit nie wykryto połączenia internetowego to rozwiązanie bugu jest jedno. Trzeba ponownie zainstalować aplikację ze sklepu po wcześniejszym rzecz jasna jej usunięciu.

Następnie musimy znowu podawać login oraz hasło do usługi płatnej HBO GO. Dopiero po tej operacji możemy znowu wrócić do oglądania filmów chociażby na Apple TV na wygodniejszym dużym ekranie (dzięki funkcji klonowania obrazu). W praktyce oznacza to nic innego jak niepotrzebne nerwy oraz zmarnowane 10 minut na ponowną konfigurację. Oby więc HBO GO poprawiło działanie w najbliższej przyszłości.

(fot. My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 11251 informacji na tej witrynie.



6 komentarzy do “PREMIERA: Aplikacja HBO GO działa fatalnie”

  1. marco Odpowiedz

    U mnie apka HBO śmiga bez problemu na wszystkich urządzeniach (mi box, smartfon czy laptop). Czasem zdarzy się zamknięcie apki na smartfonie podczas otwierania gdy jestem w budynku gdzieś „za grubym murem” ale wystarczy tylko przesunąć smartfon i już działa. W trakcie oglądania filmu jeszcze nigdy nie przerwało.

  2. Konrad Odpowiedz

    U mnie od jakiegoś czasu regularnie. Problem jest tak uciążliwy ze chyba zrezygnuje z subskrypcji

    • Kamil

      Polecam system naprzemienny, posucha straszna tam jest, jeden miesiac HBO GO i drugi Netflix (plus Apple TV+ na deser aka przystawke)

  3. Bujany Odpowiedz

    U mnie śmigała apka jak należy (mi box s) aż do wczoraj. Pojawiła się w/w informacja o braku połączenia z internetem. Nawet po ponownym zainstalowaniu apki problem nie został naprawiony. Równiez rozważam nad rezygnacja z subskrypcji. W Netflix oraz Amazon prime video nigdy taka sytuacja nie miała miejsca. HBO ogarnijcie się!!!

    • Kamil

      Ta appka to wielki dramat, ciagle mi cos przerywa na AirPlay sygnal Apple TV 😐

Skomentuj

  My mobile © 2008-2021. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt