PREMIERA: To już się dzieje, smartfony mają grafikę jak na konsoli
|
|
- poniedziałek, Maj 22, 2017, 7:05
- Praktyczne
- Dodaj komentarz
Szczęka opada. To chyba jest najlepsze określenie grafiki jaką spotkamy na naszych smartfonach po zainstalowaniu darmowej pozycji Need For Speed No Limits. Naprawdę w 2017 roku doszliśmy już do momentu, gdzie trudno odróżnić od strony wizualnej grę mobilną od tej przeznaczonej na konsolę czy wręcz komputer. Tak dobrze prezentuje się nadmieniony wyżej tytuł wyścigowy.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Co jednak ciekawe, serwis My mobile już w 2014 roku zachwalał grafikę gier mobilnych oraz niezłą ich grywalność. Akurat pierwszy przypadek dotyczył leciwej Nokii Lumia 625 z 512 MB RAM pamięci operacyjnej, która dawała radę. Z kolei ten drugi odnosił się do tabletu Samsung GALAXY Tab 3 7.0 Lite, na którym wiele gier wyścigowych funkcjonowało o dziwo znakomicie. Aż strach pomyśleć, co będzie dalej w temacie grafiki.
Chodzi tutaj o specjalne API Vulkan dostępne w Androidzie 7.0 Nougat, które ma przenieść wrażenia wizualne na zupełnie nowy poziom jakościowy. Jako ciekawostkę warto jeszcze dodać na koniec, że wiele średniej klasy procesorów z MediaTek Helio P10 na czele wspierają siódme wydanie zielonego robota. Tym samym także i API Vulkan. Dokładną listę wspieranych CPU znajdziemy na podstronie forum www.forum.le.com/in/index.php?threads/android-7-nougat-supported-socs.15005.
(fot. EA Mobile/My mobile)
–
MATERIAŁ PROMOCYJNY NEED FOR SPEED NO LIMITS
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj