Rynek smartwatchy skurczył się o połowę
|
|
- czwartek, Listopad 3, 2016, 5:01
- News
- Dodaj komentarz
Nic już chyba nie uratuje smartwatchy. Nawet kusząco niska cena inteligentnych zegarków rzędu 250 PLN za oczywiście nowe sztuki. Idea wyświetlania powiadomień na nadgarstku zupełnie się nie przyjęła. Takie są wnioski po analizie przeszło 50% (dokładnie 51,6%) spadku sprzedaży z 5,6 miliona urządzeń do 2,7 miliona na światowym rynku smartwatchy po 3Q/2016 na tle analogicznych danych sprzed roku.
Autopromocja |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Klienci ich po prostu nie chcą i tyle. Już dużo lepszą furorę robią teraz okulary VR, ale to już jest temat na dłuższy artykuł, najlepiej w ramach weekendowego cyklu My mobile EXTRA. Warto przy okazji dużych spadków smartwatchy raportowanych przez IDC spojrzeć szczególnie mocno na dwie marki. Apple, lider rynku ze swoim Watchem bardzo mocno stracił. Jego sprzedaż wyhamowała bowiem  aż o około 72%.
Wszystko dlatego, gdyż rok temu Apple Watch miał 3,9 miliona nabywców na tle 1,1 miliona aktualnie. Konsumenci nie kupili bajki o dziele sztuki nadającym wręcz modny charakter jego właścicielowi. Wielkim wygranym z kolei jest Garmin. Firma miała kolosalny wzrost o 324% z poziomu 0,1 miliona do 0,6 miliona sztuk. Strategia pozycjonowania produktu jako niezbędnego narzędzia pomiarowego do sportu spisała się znakomicie.
(fot. Google/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj