Więcej unikalnych treści, mniej przedruków, to strategia My mobile na 2015 rok
|
|
- piątek, Styczeń 2, 2015, 4:40
- News
- Dodaj komentarz
Jakość, a nie ilość. Tak w największym skrócie można określić nową strategię witryny My mobile na 2015 rok. W ostatnim czasie serwis mocno zagalopował się w kwestii informacyjnej (wiadomości typu news). To się jednak zmienia. Od teraz witryna większy nacisk będzie kładła na unikalne treści ze znakiem premiera, niedostępne nigdzie indziej.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Przedruków więc będzie zdecydowanie mniej. Filozofia rzecz jasna się nie zmienia. Filarem My mobile dalej są najlepsze aplikacje, najciekawsze promocje oraz najbardziej praktyczne porady. Warto też zaznaczyć, że w niniejszym serwisie nie są prezentowane słabe programy mobilne (nawet po ich autentycznym przetestowaniu) czy też kiepskie akcje marketingowe. Szkoda czasu później czytać tylko negatywne komentarze na ich temat od krytykujących komentatorów.
Nie bÄ™dzie wiÄ™c tutaj opisów wszystkich aplikacji jak leci z Google Play jak na AntyApps. Nie ma też mowy o publikowaniu dziennie 20-30 sÅ‚abych jakoÅ›ciowo na tle zaledwie 3 dobrych publikacji typu news (tÄ… drogÄ… niestety poszÅ‚y naprawdÄ™ niezÅ‚e dawniej serwisy Antyweb czy Spider’s Web), których później i tak nikt nie ma czasu wszystkich przeczytać. W najwiÄ™kszym skrócie można zatem powiedzieć, że dosÅ‚ownie każdy artykuÅ‚ opublikowany na Å‚amach My mobile ma być maksymalnie ciekawy oraz interesujÄ…cy.
(fot. My mobile studio)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj