Klienci wciąż najczęściej wybierają Play
|
|
- sobota, Październik 18, 2014, 4:47
- News
- 5 komentarzy
Lata lecą, a Play wciąż jest ulubioną siecią komórkową Polaków. Takie są wnioski po analizie przenoszenia numerów w kraju nad Wisłą po 3Q/2014 opublikowanej przez największy telekomunikacyjny portal. Play po trzecim kwartale bieżącego roku wciąż ma nadal żółtą koszulkę lidera i jako jedyny z W4 może się pochwalić dodatnim bilansem klientów.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Oznacza to, że w jego przypadku wciąż więcej konsumentów nowych przychodzi niż odchodzi z sieci do konkurencji. Play bowiem ma nadwyżkę 145 tysięcy numerów w bazie. Największe spadki zaś z Wielkiej Czwórki operatorów strukturalnych dotyczyły kolejno Plusa (utrata 66 tysięcy kart SIM), T-Mobile (49 tysięcy) i Orange (29,2 tysiące). Czas teraz rzucić okiem na sytuację mniejszych graczy MVNO.
Tutaj na plusie w 3Q/2014 byli Virgin Mobile (około tysiąca numerów) oraz Mobile Vikings (pół tysiąca). Odpływ klientów natomiast dotyczył Lycamobile (1.200 kart SIM) czy MBank Mobile (400). Tym samym sytuacja graczy wirtualnych nadal prezentuje się dramatycznie, jeśli chodzi o aspekty biznesowe. Tutaj niezbędna jest baza klientów liczona w milionach, a nie tylko kilku tysiącach użytkowników.
(fot. Play/My mobile studio)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
5 komentarzy do “Klienci wciąż najczęściej wybierajÄ… Play”
Skomentuj
Czy strata 400000 abonentów przez mbank mobile nie jest pomyłką w druku? Bo jeżeli nie, to gdzie te ilości ludzi przeszło? Chyba, że nieużywane karty SIM straciły ważność.
Oczywiście masz rację. Wkradł się błąd, artykuł został przed momentem poprawiony
Pomału rynek mnp się spłaszcza, tm z kwartału na kwartał poprawia bilans, w najgorszej sytuacji jest plus
Za to rynek MVNO czeka katastrofa z wyjatkiem tzw. submarek
Brak reklam sieci mvno powoduje że mamy tańsze rozmowy,smsy, czy abonamenty. Tylko mniej klientów wie o takich sieciach dlatego mają taką małą liczbę użytkowników. Reklama robi swoje ale musimy wtedy więcej płacić. No i tak koło się zamyka.
Jak w pracy powiedziałem że przechodzę do Lycamobile, to jedna osoba wiedziała o czym mówię a inni się pytali co to jest. Znają tylko sieci W4.