Liczba klientów Play po 1Q/2014 mniejsza od oczekiwań
|
|
- sobota, Maj 24, 2014, 2:43
- News
- Dodaj komentarz
Sieć komórkowa Play na swoim oficjalnym blogu ogłosiła zgodnie z zapowiedziami wyniki finansowe za 1Q/2014. Oczywiście nie zabrakło wielu sukcesów, z czego największym było świętowanie 5-lecia liderowania w sektorze MNP, czyli przenoszenia numerów. Play nie oddał żółtej koszulki lidera przez całe 20 kwartałów, co faktycznie daje nam pięć długich lat (20Q : 4 = 5). Znamy też jego liczbę klientów.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
![]() |
  |
![]() |
Nie udało się jednak Play osiągnąć 11 milionów osób. Było bardzo blisko, bo skończyło się na 10,94 milionach użytkowników. Tym samym Play przybyło w 1Q/2014 dokładnie 210.000 numerów. Nie ma zatem normy 300.000, o której wspominano przy okazji artykułu o jego zostaniu największą siecią w Polsce w 2016 roku. Play jednak mimo chwilowej zadyszki i tak wypracował cel z nawiązką. Przypomnijmy, że według symulacji w 3Q/2012 miał on na liczniku 8.200.000 klientów.
Dodajmy do tego 6Q (6x 300.000 = 1.800.000), aby otrzymać 1Q/2014 i razem mamy równe 10.000.000 osób w P4. Jednak jak widzimy ma po pierwszym kwartale niespełna milionową nawiązkę (prawie 11 milionów). Może się zatem zdarzyć, że Play zostanie największą siecią komórkową nie w 4Q/2016 a już w 1Q/2016. Przychody telkoma w 1Q/2014 wyniosły około 3,1 miliarda złotych przy zysku 238 milionów złotych. Zwiększył się też udział klientów abonamentowych z 44,1% do 45%.
(fot. Play/My mobile studio)
–
REKLAMA PLAY FORMUŁA RODZINA
–
DRUGA NOWA REKLAMA PLAY FORMUŁA RODZINA
–
Polski rynek telekomunikacyjny w 1Q/2014:
- T-Mobile (15 748 000 klientów)
- Orange (15 395 000 klientów)
- Plus (13 900 000 klientów)
- Play (10 940 000 klientów)
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj