Klienci NJU Mobile mogą być spokojni o swoją przyszłość
|
|
- piątek, Maj 10, 2013, 23:41
- News
- 5 komentarzy
W dobie licznych likwidacji sieci komórkowych klienci stali się bardzo nieufni względem nowych graczy debiutujących na rynku. Wystarczy tylko przypomnieć głośne upadki takich graczy MVNO jak chociażby GaduAIR czy ostatniego spektakularnego zamknięcia duetu Carrefour Mova i FreeM za jednym zamachem.
Podobne głosy o rychłym zamknięciu pojawiły się również względem NJU Mobile. Dyrektor marketingu usług mobilnych w Orange szybko jednak zdementował te plotki. Powiedział nawet więcej, że projekt się spina i jest rentowny przez osiąganie całkiem przyzwoitej marży.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
W dodatku podkreśla on fakt braku ponoszenia kosztów związanych z wprowadzeniem drogich telefonów komórkowych do oferty oraz ich późniejszej dystrybucji do sklepów, która stanowi aż 50% wartości dwuletniego kontraktu. Nie wolno też zapominać o obsłudze telefonicznej zamiast fizycznej w punkcie, chociażby w galerii handlowej. Do tego dochodzą również tak promowane przez ekologów e-faktury wysyłane pocztą elektroniczną, a nie w formie papierowej. Szkoda tylko, że odbywa się to później kosztem zwykłych ludzi, którzy nie mają pracy. Pętla szukania oszczędności na każdym kroku zacieśnia się coraz mocniej co dobitnie widać zwłaszcza wśród osób w młodym wieku w takich krajach jak Hiszpania. Trend ten występuje również w Polsce.
(fot. NJU Mobile/My mobile studio)
–
REKLAMA NJU MOBILE PROMUJĄCA INTERNET
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
5 komentarzy do “Klienci NJU Mobile mogą być spokojni o swoją przyszłość”
Skomentuj
Mam tylko nadzieje że virgin nie podzieli losu gadu air i im podobnych.
Też ma taka nadzieje . Mogli by paść MVNO typu plamktonu np LARK
Już jutro nadchodzi heyah 😀 zobaczymy co zaprezentują w nowej ofercie i jaki będzie mechanizm no limit.
Prawdopodobnie jutro zobaczymy ksero NJU Mobile w wykonaniu Heyah 😐
W NJU jest bałagan i niekompetencja. Przenosiłem numer dodatkowy do HJU. Dwa dni po podpisaniu umowy zadzwoniono, że pracownik pomylił się i wysłał kartę sim z niewłaściwym numerem, ale przy aktywacji przenoszonego numeru nie będzie miało to żadnego znaczenia, gdyż wszystko zostało poprawione. NIEPRAWDA. Dzisiaj dostałem powitalnego emaila, że mój drugi numer został PRZENIESIONY (a nie jest przenoszony) do NJU, Niestety po włożeniu karty sim do telefonu jest on nadal nieaktywny, a panienki z infolinii po pół godzinie rozmowy, wypytania mnie o wszystkie możliwe moje dane Nadal nie potrafią odpowiedzieć,co się dzieje. BAŁAGAN I NIEKOMPETENCJA