Po instalacji gier pamięć wewnętrzna chwilowo jest mylnie prezentowana zbyt wysoko
|
|
- sobota, Sierpień 25, 2012, 2:36
- Praktyczne
- Dodaj komentarz
Bardzo dziwny bug możemy spotkać w telefonach z Androidem w momencie pobrania jakiejś większej gry o wadze chociażby 28 MB. Tak jest z Angry Birds Space. Przez pewien okres czasu (rzędu 5 minut) od momentu instalacji aplikacji, pamięć wewnętrzna mylnie prezentuje zbyt wysokie zużycie zasobów.
Efekt jest zupeÅ‚nie taki jakbyÅ›my pobrali zupeÅ‚nie nowÄ… grÄ™. W rzeczywistoÅ›ci tak jednak nie jest, ponieważ mówimy tylko i wyÅ‚Ä…cznie o aktualizacji (nie Å›wieżej instalacji). W tym wypadku delikatnie możemy stracić kilka MB-tów. W takiej sytuacji dużej utraty danych należy chwilÄ™ odczekać. Potem wszystko wróci do normy.Â
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Tak było już wielokrotnie w naszym przypadku. Po instalacji najnowszej wersji Angry Birds Space Red Planet z gejzerami zauważyliśmy, że wykorzystana pamięć domyślna ma poziom 152 MB/180 MB. Po kilku minutach wynik uległ poprawieniu na właściwą wartość 126 MB/180 MB. Widać wyraźnie gołym okiem, że przez pewien czas Android zakwalifikował tą kultową grę  jako zupełnie nowy produkt. Później wręcz jakby zdał sobie sprawę z popełnionej pomyłki i wszystko poprawił. Taki błąd w przypadku telefonów z małą ilością pamięci wewnętrznej oznaczać może zwiększenie cierpliwości w kwestii kolejnych instalacji z Google Play (musimy poczekać do momentu aż wróci nam poprawna wartość zużycia danych).
(fot. My mobile studio)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj