Bardzo droga reklama Samsunga podczas finału Super Bowl

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Samsung to firma, która na rynku telekomunikacyjnym wiedzie prym pod względem ilości sprzedanych telefonów komórkowych. Nic więc dziwnego, że stać go na kupowanie bardzo drogich czasów antenowych podczas największych wydarzeń sportowych w Ameryce. Takim momentem jest finał rozgrywek Super Bowl w Stanach Zjednoczonych.

30 sekund to wydatek aż 3,5 miliona dolarów. Samsung pozwolił sobie w tym czasie na więcej, ponieważ reklama telewizyjna modelu Galaxy Note trwała aż półtorej minuty. Tak więc koreański producent wydał w tym momencie aż 10 milionów dolarów.

Reklama                                                             Czytaj dalej
 

Spot filmowy jest w tym konkretnym przypadku analogią do słynnych już kolejek pod sklepy iSpot firmy Apple. Po pewnym czasie, osoby przekonują się do Samsunga Galaxy Note i już nie zawracają sobie głowy pomysłem kupna iPhona 4S od giganta z Cupertino. Strategia porównywania swoich produktów na tle urządzeń konkurencji w ostatnim czasie stała się bardzo modna wśród telkomów. Wcześniej podobny trend występował w zupełnie innych branżach np: spożywczej, artykuły gospodarstwa domowego (proszki do prania).

(fot. Samsung/My mobile studio)

REKLAMA TELEWIZYJNA SAMSUNGA GALAXY NOTE PODCZAS FINAŁU SUPER BOWL

Przygotowane przez

jest autorem 10810 informacji na tej witrynie.

Obserwuj My mobile na Facebooku i otrzymuj wszystkie powiadomienia!

Skomentuj

  My mobile © 2008-2020. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt