Rusza nowa kampania telewizyjna Åšrody z Orange
|
|
- czwartek, Grudzień 29, 2011, 22:33
- News
- Dodaj komentarz
Orange przygotował już pierwszy spot reklamowy promujący nowe Środy z Orange. Reklama telewizyjna w zabawny sposób przedstawia nawet sytuację, w której jest ścisk i trzeba pomyśleć nad zmianą kina. Prawdopodobnie jest to aluzja do ogromnych problemów poprzedniej edycji akcji marketingowej.
W niej głównym ograniczeniem była określona pula dostępnych kodów, dzięki czemu dla wszystkich chętnych osób nie starczało promocyjnych dwóch biletów w cenie jednego. Od nowego roku już nie będzie limitów kodów. W praktyce zatem oznacza to tyle, że do kina wejdzie tyle osób ile jest ono w stanie pomieścić w danym czasie.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Szkoda tylko, że zakończono współpracę z siecią kin Cinema City. Można było dać równocześnie te multipleksy kinowe razem z Multikinem. Dzięki temu grupa docelowa akcji byłaby znacznie większa. Materiał filmowy dodatkowo jest w zabawny sposób promowany przez Muppety Disneya. Pozostaje zatem mieć nadzieję, że w praktyce odmienione Środy z Orange naprawdę dobrze będą się sprawowały. Poniżej artykułu prezentujemy reklamę telewizyjną, która już od kilku dni emitowana jest w najpopularniejszych stacjach.
(fot. Orange/My mobile studio)
–
NOWE ÅšRODY Z ORANGE
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj