Przeszło co drugi kod Środy z Orange jest wykorzystywany
|
|
- wtorek, Luty 14, 2012, 0:40
- News
- Dodaj komentarz
Rzecznik pomarańczowego operatora pochwalił się, że nowa, ulepszona akcja marketingowa Środy z Orange we współpracy z Multikinem, cieszy się dużo większym powodzeniem w porównaniu z poprzednią edycją. Teraz przeszło co drugi kod jest wykorzystywany (dokładnie 53%). Wcześniej było to tylko 20% dostępnej puli biletów objętych promocją.
Taki stan rzeczy oznaczać może jedno. Wreszcie skutecznie zostały rozwiązane problemy z dostępnością dwóch biletów w cenie jednego. Dotyczyły one nieoficjalnej sprzedaży kodów na portalu aukcyjnym Allegro. Teraz ich pula jest już nieograniczona i wszystko tak naprawdę zależy od wolnych miejsc w sali kinowej.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Wcześniej występowały naprawdę spore i duże problemy ze zdobyciem kodu, który później uprawniał nas do zakupu dwóch biletów w cenie jednego. Swoją drogą podobną rzecz mogłyby wprowadzić pozostałe telkomy. Dla przykładu niech to będzie Play we współpracy z siecią kin Cinema City. Ten multipleks w ostatnim czasie po zerwaniu umowy z Orange został na przysłowiowym lodzie. W efekcie w salach kinowych Cinema City teraz panują prawdziwe pustki (zwłaszcza w tygodniu). Dzięki takiej współpracy Cinema City z siecią komórkową Play znowu te same sale mogłyby być pełne gości. Dla przykładu taka akcja marketingowa nosiłaby nazwę Wtorki lub Czwartki z Play.
(fot. Orange)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj