Orange ma najgorsze wyniki w historii
|
|
- wtorek, Kwiecień 26, 2011, 0:26
- News
- Dodaj komentarz
Pierwszy kwartał tego roku (1Q/2011) nie był dobry dla sieci komórkowej Orange. W segmencie abonamentowym żółtemu operatorowi udało się przez ten czas pozyskać jedynie 6 tysięcy klientów, podczas gdy wcześniej (w 4Q/2010) była to ogromna liczba 128 tysięcy. Do takich interesujących wniosków doszli analitycy telekomunikacyjnego rynku.
Co ciekawe miesiące stycznia, lutego i marca w sumie były najgorszymi w całej dotychczasowej historii Orange. To właśnie w tym okresie liczba pozyskania klientów abonamentowych była tak dramatycznie mała. Inna nazwa tego segmentu to Post-paid i jest on przeciwieństwem systemu przedpłatowego Pre-paid.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Przedstawiciele Grupy TP Orange swoje słabe wyniki w pierwszych miesiącach nowego roku tłumaczyli bardzo mocną i agresywną akcją marketingową Plusa o nazwie Plusikowe. Klienci podpisujący umowę z siecią Polkomtela nie dostawali już telefonu, czy konsoli do gier, lecz gotówkę. Takie rozwiązanie oczywiście przypadło do gustu konsumentom.
Chodzi tutaj o żywotność telefonu komórkowego, która w wielu przypadkach jest większa niż okres jednego roku lub nawet dwóch. Taką sytuację potwierdza nawet nasza archiwalna już sonda. Czytelnicy serwisu My mobile stwierdzili, że zmieniają swoją komórkę rzadziej niż co 2 lata. Polacy są więc osobami bardzo ostrożnymi w wyborach słuchawek, a jeżeli już takich dokonają, to zakupione modele służą im przez wiele lat.
(fot. Orange/Plus/My mobile studio)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj