My mobile SUBSKRYPCJA

Odkąd rynek zdominował Android, marka i logo smartfona zaczyna mieć mniejsze znaczenie

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

odkad-rynek-zdominowal-android-marka-i-logo-smartfona-zaczyna-miec-mniejsze-znaczenieBardzo ciekawe zależności mają miejsce na rynku konsumenckim po opanowaniu telekomunikacyjnego świata przez mobilny system operacyjny Android. Zwykli użytkownicy bowiem zaczęli zwracać w mniejszym stopniu uwagę na logo producenta smartfona. Owszem, marka telefonu komórkowego jest wciąż istotna i nikt nie postawi na chińskiego dostawcę niewiadomego pochodzenia.

Warto jednak zwrócić uwagę, że obecnie użytkownicy coraz chętniej skaczą z jednego producenta na drugiego bez większego sentymentu jak to było jeszcze kilka lat temu. Teraz bez problemów zmieniamy smartfona marki Sony na LG czy Nokii na Samsunga lub HTC. Elementem wspólnym takich działań jest Android.

Autopromocja                                                             Czytaj dalej
Zobacz filmy wideo w sekcji My mobile TV   Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Ten w zasadzie wszędzie jest podobny nie licząc drobnych modyfikacji na wskutek stosowania nakładek. W przeszłości sympatycy marki Sony Ericsson nie wyobrażali by sobie przejścia do Samsunga czy LG. Wszyscy doskonale pamiętamy jak słabe posiadały one autorskie oprogramowanie w stosunku do kapitalnej platformy A200. Było ona wtedy swoistego rodzaju namiastką w pełni animowanego interfejsu smartfonów jakie dziś funkcjonują z dużym powodzeniem. To samo można powiedzieć o sympatykach prostego menu S40 w Nokiach. Oni również nie byli skłonni do jakiejkolwiek zmiany. Do dzisiaj wielu naszych rodaków jest mocno przywiązanych do tej fińskiej marki, co dobitnie potwierdzają wysokie udziały Windows Phone w Polsce na poziomie 16,8%. Są one najwyższe wśród rynków globalnych raportowanych przez Microsoft.

(fot. LG/Google/My mobile studio)

Przygotowane przez

jest autorem 13074 informacji na tej witrynie.



2 komentarze do “OdkÄ…d rynek zdominowaÅ‚ Android, marka i logo smartfona zaczyna mieć mniejsze znaczenie”

  1. Ralph Odpowiedz

    No z nokii na samsunga to raczej nikt nie przeskoczy trzymajÄ…c siÄ™ androida…

  2. Kamil Odpowiedz

    Akurat w tym przypadku chodzilo o porzucenie samej marki, a nie systemu. Pamietam przejscie z platformy S40 na Androida. Zupelnie inny swiat jak zmiana telefonu z monochromatycznym (czarno-bialym) ekranem na ten z kolorowym wyswietlaczem. Teraz w dobie ekspansji Androida nie ma dla mnie az takiego znaczenia czy urzadzenie jest marki Samsung/Sony/HTC/Sony. Kazda nakladka ma swoje uroki

Skomentuj

  My mobile © 2008-2024. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt