PREMIERA: Sieć Play obsługuje agencja Plej [My mobile TV]

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Pierwsze trzy odcinki serialu Śleboda wypadły całkiem nieźle na platformie streamingowej SkyShowtime. Właśnie takie nasuwają się wnioski po obejrzeniu produkcji oryginalnej z niezwykle klimatyczną górską lokalizacją z motywem Tatr w tle. Jednak nie o tym będzie mowa. Sieć komórkowa Play bowiem przygotowała akcję promocyjną obrazu.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Działanie marketingowe miało na celu promować dedykowaną telewizję nowej generacji od fioletowego operatora. Co jednak najciekawsze, agencja obsługująca zadanie również nazywa się prawie tak samo. Chodzi o warszawski podmiot Plej. Różnica jest zatem minimalna względem telekomu Play. Nazewnictwo słowne jest wręcz identyczne. Potwierdzenie znajdziemy oczywiście w regulaminie konkursu związanym z serialem.

Można nawet w nim wygrać wyjazd do luksusowego hotelu w Zakopanem. Więcej szczegółów znajdziemy na witrynie www.sladamislebody.pl, która od strony wizualnej prezentuje całkiem nieźle oraz efektownie. Na sam koniec pozostaje zatem nic tylko życzyć wyższych pozycji Play w My mobile RANKING. Sieć zajmuje w nim bowiem dosyć niskie, czternaste miejsce wspólnie z własną sumbarką Virgin Mobile.

(fot. Play/My mobile)

MATERIAŁ PROMOCYJNY SERIALU ŚLEBODA (SKYSHOWTIME)

Przygotowane przez

jest autorem 13478 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2025. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt