PREMIERA: Reklama na YouTube utrzymuje uwagę jedynie 4 sekundy [My mobile TV]

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Wydawać się mogłoby, że YouTube to absolutny król internetu (a co za tym idzie i również marketingu). Nic bardziej mylnego. YouTube bowiem utrzymuję uwagę na reklamie zaledwie 4 sekundy. To niesłychanie słaby wynik. Być może wpływ na to ma ogromny szum informacyjny występujący przecież w globalnej sieci web. Nie wszędzie jednak jest tak źle.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

Dla porównania kino może się pochwalić kapitalnymi 24 sekundami dla utrzymywania uwagi widzów na spocie reklamowym. Być może swoje tutaj robi charakterystyczny klimat multipleksów rodem z Hollywood, wliczając w to nastrojowe oświetlenie pomieszczeń. Ponadto gigantyczny ekran wyświetlający obraz w totalnych ciemnościach również sprzyja większej konsumpcji treści. To samo trzeba powiedzieć o wygodnych fotelach.

Całkiem nieźle trzyma się normalna telewizja, która mogła się pochwalić 14 sekundami uwagi na reklamach. Dramatycznie źle zaś wygląda sytuacja w Facebooku. Tam czas utrzymywania uwagi wynosi raptem 2 sekundy. W praktyce można więc powiedzieć, że przepala ogromne budżety marketingowe firm. Korporacje zaś zupełnie nie są świadomie istnienia potężnego problemu. Myślą, że komunikat dociera do milionów.

(fot. Google/My mobile)

MATERIAŁ PROMOCYJNY FILMU CHŁOPI

Przygotowane przez

jest autorem 12878 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2023. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt