PREMIERA: Reklama na YouTube utrzymuje uwagę jedynie 4 sekundy [My mobile TV]
|
|
- czwartek, Listopad 16, 2023, 5:40
- Praktyczne
- Dodaj komentarz
Wydawać się mogłoby, że YouTube to absolutny król internetu (a co za tym idzie i również marketingu). Nic bardziej mylnego. YouTube bowiem utrzymuję uwagę na reklamie zaledwie 4 sekundy. To niesłychanie słaby wynik. Być może wpływ na to ma ogromny szum informacyjny występujący przecież w globalnej sieci web. Nie wszędzie jednak jest tak źle.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Dla porównania kino może się pochwalić kapitalnymi 24 sekundami dla utrzymywania uwagi widzów na spocie reklamowym. Być może swoje tutaj robi charakterystyczny klimat multipleksów rodem z Hollywood, wliczając w to nastrojowe oświetlenie pomieszczeń. Ponadto gigantyczny ekran wyświetlający obraz w totalnych ciemnościach również sprzyja większej konsumpcji treści. To samo trzeba powiedzieć o wygodnych fotelach.
Całkiem nieźle trzyma się normalna telewizja, która mogła się pochwalić 14 sekundami uwagi na reklamach. Dramatycznie źle zaś wygląda sytuacja w Facebooku. Tam czas utrzymywania uwagi wynosi raptem 2 sekundy. W praktyce można więc powiedzieć, że przepala ogromne budżety marketingowe firm. Korporacje zaś zupełnie nie są świadomie istnienia potężnego problemu. Myślą, że komunikat dociera do milionów.
(fot. Google/My mobile)
–
MATERIAŁ PROMOCYJNY FILMU CHŁOPI
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj