Premium Mobile i Aero2, czarne konie rynku przenoszenia numerów MNP

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Drastycznie spada sympatia klientów względem sieci komórkowej Play. Takie są wnioski, gdy nieco szerzej zagłębimy w ostatni raport przenoszenia numerów w procesie MNP przygotowany przez UKE za 2Q/2017. Jeszcze w poprzednim kwartale fioletowy operator był na plusie przeszło 60 tysięcy klientów, a dziś już tylko marne 20 tysięcy (około 19 tysięcy). Spadek aż o 66% bez dwóch zdań robi wrażenie.

Reklama                                                             Czytaj dalej
 

To może być skutek powszechnej krytyki użytkowników w stronę P4, które zamiast inwestować w sieć to nadal napycha kieszenie i tak już bogatych celebrytów. O nałożeniu ograniczenia transferu 1,5 Mb/s w roamingu krajowym lepiej nawet nie wspominać. Bez wątpienia drugi oraz trzeci telekom pod względem popularności przenoszenia numerów to zaskakujące czarne konie. Chodzi o niepozorne Premium Mobile (ponad 10,5 tysięcy klientów nadwyżki) oraz Aero2 (z niespełna 8 tysiącami), które prześcigają potężną W3.

Ten ostatni to zapewne skutek ostatnich sukcesów A2Mobile z najtańszym No Limitem w Polsce, co skutkowało zwycięstwami w zestawieniu My mobile RANKING. Kolejny sieciami MVNO, które jeszcze notują wzrosty bazy są Virgin Mobile (7 tysięcy w górę) czy Mobile Vikings (4 tysiące). Co ciekawe, T-Mobile wychodzi na zero, czyli niemalże dokładnie tyle samo użytkowników przyjął co oddał (różnice są symboliczne, gdyż zaledwie 25 osób na minusie). Orange zaś stracił grubo ponad 20 tysięcy klientów, a taki Plus 36,5 tysięcy.

(fot. Premium Mobile/Aero2/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 10243 informacji na tej witrynie.

Obserwuj My mobile na Facebooku i otrzymuj wszystkie powiadomienia!

3 komentarze do “Premium Mobile i Aero2, czarne konie rynku przenoszenia numerów MNP”

  1. marco Odpowiedz

    Zaskakujący jest ten sukces Premium Mobile gdyż ta marka nie jest reklamowana w jakiś spektakularny sposób. Dodatkowo posiada jedynie ofertę abonamentową a mimo wszystko kolejny kwartał pozyskuje sporo abonentów. Ciekawe czy nazwa „premium” tak elektryzuje potencjalnych abonentów?
    Druga rzecz to wyraźnie widać że dobry piar w przypadku Play działa nadal. Co prawda wyhamowywuje ale nadal działa. Natomiast Plus i T Mobile pomimo bardzo dobrych zmian gdzie naprawdę sporo poprawiono nadal kuleje. No cóż przez lata ci operatorzy „olewali” swoich abonentów to teraz zbierają pokłosie. Play natomiast przez lata był liderem „dobrych zmian” to teraz zbiera żniwo pomimo wielu niedogodności

    • Kamil

      Dla mnie tez Premium Mobile to taki PRowo operator widmo

Skomentuj

  My mobile © 2008-2019. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt