Włożyć bez konsekwencji możesz tylko w Plush na kartę
|
|
- środa, Marzec 18, 2015, 13:01
- News
- 7 komentarzy
Sieć komórkowa Plush na kartę kontynuuje charakterystyczną komunikację marketingową, która dla wielu osób może być wręcz obraźliwa. Bez wątpienia nieco kontrowersyjna jest jej najnowsza reklama telewizyjna ze słoikiem w roli głównej. Dowiadujemy się z niej bowiem bardzo ciekawej rzeczy.
Autopromocja |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Otóż włożyć bez konsekwencji możemy tylko w Plush na kartę. Te dwuznaczne stwierdzenie nawiązuje do nieograniczonego korzystania z usług telekomunikacyjnych w nowej, młodzieżowej marce Plusa. Nie wolno też zapominać, że w jej ramach możemy również za darmo korzystać z takich serwisów jak Facebook czy coraz to popularniejszego ostatnio w kraju nad Wisłą Instagrama.
Tym razem sympatyczny miś rodem z hollywodzkiej produkcji Ted próbuje dostać się do słoika po jakąś przekąskę (resztki słodkiego miodu). Niestety nie udało się tego zrobić bez kłopotów, w efekcie czego postać spotu wideo pozostała w nim niejako uwięziona. Szczegółową reklamę możemy zobaczyć sami poniżej niniejszego artykułu jak to włożyć bez konsekwencji można tylko w Plush na kartę.
(fot. Plush/My mobile studio)
–
REKLAMA PLUSH NA KARTĘ ZE SŁOIKIEM
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
7 komentarzy do “Włożyć bez konsekwencji możesz tylko w Plush na kartę”
Skomentuj
Taki Kamil był zawsze hop do przodu, z vectone mobile to już zupełnie, a teraz co? Cisza? Vecton zmieniło stawki na stronie z 5gr/min na 9 gr/min 😛 A do tego były promocje doładowań w play i rbm o których cicho sza, teraz można dostać prezenty w nju mobile i też cisza. A o kampaniach reklamowych to co chwile słychać.
Zdzichu, mówisz i masz!
http://www.my-mobile.com.pl/index.php/2015/03/19/vectone-mobile-ceny-podwyzki-cennik/
na Telepolis ktoś zapuścił plotkę o tym że za tydzień karty wyślą,powiem tak – po tych zmianach ta oferta nie jest już atrakcyjna,i poza tanimi międzynarodowymi połączeniami nie wyróżnia się już szczególnie a pakiety po zmianach są poprostu słabe.Oferta nie zasługuje po zmianach nawet na TOP 10.
Z takimi stawkami to bedzie ciezko powalczyc Vectone Mobile z kapitalnym Red Bull Mobile…
Chamska reklama. Dziwne, że w ogóle została dopuszczona do emisji.
Dyrektor marketingu juz nie pracuje w Plusie/Cyfrowym Polsacie…
bez konsekwencji, to powinien sobie pomysłodawca tej tej reklamy wsadzić ten słoik w dupę