Ładowanie bez końca punktów mapy w aplikacji mobilnej MBank to norma
|
|
- piątek, Grudzień 5, 2014, 14:01
- News
- Dodaj komentarz
Aplikacja mobilna MBank, choć jest naprawdę świetnie wykonana to posiada bardzo irytujący bug, który występował zarówno na platformie Windows Phone 8 jak i nowszej Windows Phone 8.1. Błąd polega na tym, że średnio raz na 3-4 uruchomienia programu występuje błąd z trwającym bez końca procesem ładowania punktów mapy z lokalizacją bankomatów.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Efekt jest fatalny. Użytkownik nie ma możliwości normalnego zalogowania się na swoje konto, chociażby w celu sprawdzenia ilości dostępnych środków, o historii przelewów już nie wspominając. Pomaga tylko jedno rozwiązanie (niestety przycisk systemowy wstecz w Windows Phone nie powoduje dosłownie żadnej reakcji). Trzeba uruchomić multitasking i zamknąć aplikację mobilną MBank z listy pozycji działających w tle.
No cóż, pozostaje mieć nadzieję, że kolejne aktualizacje programu wniosą wreszcie poprawki. Kilka wcześniejszych uaktualnień niestety nie zaowocowało pozytywnymi zmianami w tej kwestii. Problem jest wbrew pozorom istotny. Platforma Windows Phone to bardzo mocny gracz w Polsce. Natomiast MBank jest największym internetowym bankiem w kraju nad Wisłą. Widzimy zatem dwie duże zależności.
(fot. My mobile studio)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj