Kuba Wojewódzki reklamuje akcję Testuj Smartfona w Play

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (2 liczba głosów, wasza ocena: 6,00 na 6)
Loading...

Play po raz kolejny pokazuje, że jest najlepszą siecią komórkową pod względem innowacyjnych działań marketingowych. Tym razem fioletowy operator postanowił uruchomić specjalny program edukacyjny o nazwie Testuj Smartfona. Jego celem jest przełamanie stereotypu inteligentnego telefonu, który mówi tylko o wysokich kosztach jego użytkowania oraz dużego stopnia trudności menu, czy też zawiłych opcji.

Klient po wcześniejszej rejestracji na stronie www.testujsmartfona.pl będzie miał możliwość bezpłatnego przetestowania produktu marki HUAWEI IDEOS U8500 przez okres do 14 dni, czyli dwóch tygodni. Dodatkowo w skład zestawu wchodzi karta SIM Play Fresh z pakietem 1 GB danych na usługi internetowe. Takich kompletów (smartfon z Androidem plus karta SIM Play) jest do rozdania aż 150.000. Ich ilość naprawdę potrafi zadziwić i zrobić duże wrażenie.

Reklama                                                             Czytaj dalej
 

Trzeba przyznać, że jest to ogromna innowacja na niespotykaną nigdzie wcześniej skalę. Play na konferencji prasowej chwalił się także, że jest jedyną siecią w Europie, która wprowadziła coś takiego. Działania mają oczywiście na celu promocję szybkiego internetu w jakości 4G. Ten termin marketingowy już wywołał w branży spore poruszenie. W promocji akcji Testuj Smartfona ma pomóc także znany dziennikarz, prezenter, showman i celebryta, Kuba Wojewódzki.

Spekuluje się, że jego honorarium to kwota rzędu 2 milionów złotych. Sam zainteresowany przyznał, że nigdy by nie wystąpił w reklamie, chyba że by dostał naprawdę wysokie pieniądze. Kuba Wojewódzki sam powiedział nawet, że nie chciał być gorszy od swojego kolegi ze stacji TVN, Szymona Majewskiego. Ten za reklamowanie produktów banku PKO BP miał otrzymać wynagrodzenie na poziomie 3.000.000 PLN. Sam spot Play nawiązuje swoją stylistyką do popularnego programu telewizyjnego prezentera typu talk-show.

Możemy go oglądać w serwisie YouTube. Polecamy również obejrzenie całej konferencji prasowej Play, na której pada kilka ciekawych stwierdzeń dotyczących rynku telekomunikacyjnego w Polsce wypowiadanych przez przedstawicieli P4. Cały materiał trwa co prawda 32 minuty, ale ten czas naprawdę warto poświecić. On także do obejrzenia jest na tym najpopularniejszym portalu wideo świata. Więcej szczegółów o akcji znajdziemy na blogu rzecznika fioletowego operatora.

(fot. Play/My mobile studio)

Przygotowane przez

jest autorem 10817 informacji na tej witrynie.

Obserwuj My mobile na Facebooku i otrzymuj wszystkie powiadomienia!

Skomentuj

  My mobile © 2008-2020. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt