Z operatorów strukturalnych najlepszy jest Play
|
|
- wtorek, Marzec 15, 2011, 4:34
- Praktyczne
- Dodaj komentarz
Nasz ranking najlepszych sieci komórkowych Pre-paid na kartę zdominowały ostatnio wyłącznie operatorzy MVNO bez własnej infrastruktury. Mamy tutaj na myśli przykłady nowych marek telekomunikacyjnych GaduAIR oraz MBank Mobile. Co ciekawe z dawnej legendy dużych sieci niewiele dziś dobrego zostało.
Oferta Plusa, Ery i Orange jest mniej atrakcyjna niż jeszcze kilka dobrych lat temu (względem panującej w tamtym okresie konkurencji). Pamiętne były kampanie Simplusa, który wprowadzał jako pierwszy na rynek wiadomości SMS w rewelacyjnej wówczas cenie 1 grosza (0,01 PLN) w taryfie TEAM7. Teraz ich portfolio produktowe nie robi już aż tak dużego wrażenia.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Jedynym pozytywnym wyjątkiem w tej dziedzinie jest Play. Bardzo intensywnie promował on wprowadzenie na rynek Stanu Darmowego (bezpłatne połączenia wewnątrz sieci po doładowaniu konta) i przy okazji nieźle na nim namieszał. Dodatkowo Play regularnie zajmuje wysokie miejsca w naszych rankingach i ratuje dobry wizerunek operatorów strukturalnych z własną siecią nadajników.
W marcowym notowaniu najlepszej sieci na kartę Pre-paid Play zajął wysokie trzecie miejsce. Dokładnie na tej samej pozycji uplasował się fioletowy operator w przypadku zestawienia prezentującego najbardziej korzystne pakiety internetowe. Warto jeszcze podkreślić, że Play mobile był wielokrotnym zwycięzcą naszych notowań (do niego należał triumf w dwóch kolejnych miesiącach grudzień, styczeń).
Trzeba również dodać, że Play przez pewien dłuższy okres czasu zajmował wysokie drugie miejsce w rankingu pakietów internetowych, choć na początku bardzo długo był w tej dziedzinie liderem. Odbywało się to głównie dzięki wprowadzeniu pakietów Play Online do Play Fresh (wcześniej znanych wyłącznie z rozwiązania dedykowanemu wyłącznie internetowi). Niestety miało ono jedną zasadniczą wadę, musieliśmy być w zasięgu macierzystych nadajników P4 (maszty Plusa nie wchodziły w grę).
Na szczęście i ten element zaczyna już zanikać, dzięki wprowadzeniu nowej promocji All Inclusive. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że wkrótce trafi ona także do klientów Play Fresh. Wskazuje na to logiczny ciąg zdarzeń, najpierw All Inclusive zadebiutowała u oferty abonamentowej, później internetowej (Play Online), a ostatnio i w biznesowej (Play Dla Firm). Tak więc widzimy, że kolejna premiera szykowana jest na Play MIXtura i na samym końcu na tak upragniony Play Fresh.
(fot. Play/My mobile studio)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj