Opera Mini promuje swoją przeglądarkę komputerową

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Ciągle rosnąca popularność mobilnej Opery Mini sprawia, że norweska firma Opera Software zyskała nowe narzędzie do promocji innych swoich produktów. Doskonałym przykładem jest tradycyjna komputerowa przeglądarka Opera, która jest ostatnio reklamowana nawet na stronie głównej Opery Mini. Promocja odbywa się na zasadzie umieszczenia linka w samym nagłówku Speed Dial, czyli strony głównej przeglądarki.

Trzeba przyznać, że twórcy powoli zaczynają wykorzystywać jej pozycję lidera do pokazania użytkownikom innych swoich marek. Z pewnością Opera w wersji komputerowej nie jest liderem rynku, w dodatku jeszcze sporo jej do niego brakuje. Dzięki tego typu rozwiązaniom może sobie dodatkowo pomóc.

Reklama                                                             Czytaj dalej
 

Warto jeszcze zaznaczyć, że wcześniej na stronie głównej Opery Mini znajdował się link promujący wówczas odbywające się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w RPA (Afryka). Występowała tam nawet charakterystyczna ikonka piłki futbolowej w tradycyjne łaty. Teraz jest to dobrze znane logo „O” oznaczające oczywiście firmę Opera.

(fot. Opera/My mobile studio)

Przygotowane przez

jest autorem 10138 informacji na tej witrynie.

Obserwuj My mobile na Facebooku i otrzymuj wszystkie powiadomienia!

Skomentuj

  My mobile © 2008-2019. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt