W nowym 2010 roku stawiamy na marketing
|
|
- czwartek, Styczeń 28, 2010, 21:40
- News
- Dodaj komentarz
Serwis My mobile za główny cel stawia sobie rozwój, a co za tym idzie zwiększenie swojego zasięgu. Dzięki temu jeszcze większa liczba osób oraz użytkowników będzie mogła w lepszy sposób wykorzystać potencjał własnych słuchawek. W tym roku nastąpią kolejne zmiany, zwłaszcza w dziedzinie marketingu, z oczywiście dużym naciskiem na ten internetowy.
Dalej będziemy optymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek, dzięki czemu będzie ona dostępna dla większej ilości zainteresowanych tematyką mobilną osób. W roku 2010 serwis doczeka się oficjalnych kont w serwisach społecznościowych oraz mikroblogowych jak chociażby facebook, twitter, blip, śledzik.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Będzie on kładł duży nacisk na tzw. social media. Jako ciekawostkę jeszcze dodamy, że nasza witryna sponsoruje i utrzymuje serwis muzyczny ATB world, dzięki czemu krajowi fani mogą mieć swoje miejsce w sieci. To także kreuje pozytywny wizerunek marki.
Rosnąca liczba unikalnych użytkowników sprawia, że jeszcze w tym roku My mobile będzie posiadało nowe, zdecydowanie szybsze serwery, które sprostają oglądalności na poziomie (według naszych symulacji) nawet 60.000 wizyt dziennie. Tym samym odczujemy zdecydowany wzrost jakości w szybszym przeglądaniu witryny. Jako ciekawostkę możemy jeszcze dodać, że marka My mobile wreszcie doczekała się swojej misji oraz wizji. Są to kluczowe pojęcia marketingu w nowoczesnym zarządzaniu strategicznym. Jest to związane z naszą filozofią, która mówi, że przyszłość to właśnie mobilność.
(fot. My mobile studio)
–
Misja:
„Chcemy pomagać użytkownikom w peÅ‚nym wykorzystaniu i odkrywaniu nowych możliwoÅ›ci swojego telefonu.”
–
Wizja:
„Serwis www.my-mobile.com.pl chce zostać jednym z czoÅ‚owych portali telekomunikacyjnych w Polsce.”
–
Filozofia:
„PrzyszÅ‚ość to mobilność, w której chcemy aktywnie uczestniczyć.”
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj